Використання класифікацій нейролінгвістичного програмування у методиці викладання іноземних мов
Анотація
В роботі була розглянута класифікація учнів за типом сприйняття, обробки та збереження інформації, що використовується в одній з новітніх психотехнологій нейролінгвістичного програмування. Було надано опис трьох типів модальностей учнів, а також основних форм побудови навчального процесу з урахуванням особливостей сприйняття кожної з груп. Спираючись на теоретичний матеріал та результати проведеного дослідження була доведена ефективність використання стратегій НЛП в процесі викладання іноземної мови.
Завантаження
Посилання
Гальскова Н.Д. Современная методика обучения иностранным языкам : пособие для учителя І
Н.Д. Гальскова. - 3-е изд., перераб. и доп. - М. : АРКТИ, 2004. - 192 с.
Гальцова Н.П. Взгляд на преподавание иностраннь~х язьІков с позиций нейролингвистического программирования І Н.П. Гальцова //Вестник Томск. гос. пед. ун-та. - 2003. - No 2 (34). Серия: Педагогика. - С. 95-98.
Никуличева Д. Игра со временем [ЗлектронньІЙ ресурс] І Никуличева Д. - Режим доступа: http://www.poliglots.ru (дата обращения: 23.10.2014).
Олдер Г. НЛП. Вводный курс. Полное практическое руководство І Г. Олдер, Б. Хззер; пер. с англ. - К. : София, 2000. - 224 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии І С.Л. Рубинштейн. - СПб. : Питер, 2003. 713 с. - (Серия «Мастера психологии»).