Лексична сатурація інтелектуального рекламного тексту англійською та російською мовами: порівняльний аналіз

  • Віра Василівна Зірка Дніпровське відділення Центру наукових досліджень та викладання іноземних мов НАН України http://orcid.org/0000-0002-2335-3648
Ключові слова: зміст, інтелектуальний рекламний текст, креативний, маніпуляція, парадигма, резюме, сатурація

Анотація

Стаття присвячена трактуванню авторських думок із приводу поняття інтелектуального рекламного тексту як різновиду вторинного тексту і його особливостей. Інтелектуальний рекламний текст розглядається як якісний текст-резюме будь-якого художнього твору, як короткий опис його змісту, персонажів, відсилань, деяких відомостей про автора і т. под. Парадигма композиційних особливостей досліджуваних текстів доповнюється специфічним мовним наповненням (сатурацією), що виявляється в рекламних прийомах маніпулювання і мовного впливу. Інтелектуальні рекламні тексти кваліфікуються як творчі, яскраві і привабливі, ефективні які легко запам'ятовуються і виконані на замовлення відповідно до вимог видавництв, – тобто словесні послання до потенційних читачів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Арутюнова Н.Д. Аксиология в механизмах жизни и языка // Проблемы структурной лингвистики. М.: Наука, 1984.

Зирка В.В. Языковая парадигма манипулятивной игры в рекламе: дисс. … доктора филол.наук: Ин-т языкознания НАН Украины, Киев, 2005.

Зирка В.В. Манипулятивные игры в рекламе: Лингвистический аспект // Изд. 2-е, испр., доп. М.: Книжный дом «ЛИБРОКОМ», 2014.

Кара-Мурза С. Манипуляция сознанием. М.: Наука, 2000.

Караулов Ю.Н. Русский язык и языковая личность. М.: Наука, 1987.

Поршнев Б.Ф. О начале человеческой психологии (проблемы палеопсихологии). СПб, 2002.

Ремчукова Е.Н. Креаативный потенциал русской грамматики. Изд.2-е, испр. и доп. М.: Книжный дом «ЛИБРОКОМ», 2011.

Oxford Dictionary of English, 3rd Edition © Oxford University Press 2010

https://en.wikipedia.org/wiki/Time_loop (дата обращения 15.09.2016).

ABBY Lingvo 15.0 [Computer Software]. (2011). M.: ABBYY

Вильмонт Екатерина. Зеленые холмы Калифорнии. Грустная история. М.: Олимп, 2008.

Колина Елена. Любоф и Друшба, М.: Астрель, 2009.

Мориарти Лиана. Последняя любовь гипнотизера, 2011.

Робски Оксана. CASUAL 2. Пляска головой и ногами. М.: Астрель: АСТ, 2010.

Kranntz Judith. Dazzle.Bantam Books. New York – Toronto – London – Sydney – Auckland, 1992.

Опубліковано
2019-02-17
Як цитувати
Зірка, В. В. (2019). Лексична сатурація інтелектуального рекламного тексту англійською та російською мовами: порівняльний аналіз. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (88), 92-98. https://doi.org/10.26565/2227-8877-2018-88-11