ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ В УКРАЇНСЬКІЙ ВИБОРЧІЙ ПРАКТИЦІ

  • Б.В. Станкевич
Ключові слова: інформаційний ресурс, виборчий процес, засоби інформації, мас-медіа, інформаційне суспільство, передвиборча агітація

Анотація

У статті розглянуто питання використання інформаційного ресурсу під час проведення виборчих кампаній в Україні. Розглянуто переваги та недоліки основних різновидів інформаційного ресурсу в ході електоральних кампаній у вітчизняній практиці.  Обґрунтовано, що без ефективної діяльності засобів масової інформації, політична система не може стало розвиватися, за виключенням тоталітарних систем. Сформульовані ключові рекомендації стосовно поліпшення можливостей участі та умов використання інформаційного ресурсу у виборчому процесі.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2015-07-03
Як цитувати
Станкевич, Б. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ В УКРАЇНСЬКІЙ ВИБОРЧІЙ ПРАКТИЦІ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", 16(885), 126-131. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/3264