НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко
Ключові слова: тема дослідження, вибір методики, постановка мети, дослідні завдання.

Анотація

В статті розгортається аналіз теми щодо науково-педагогічної діяльності студентів університету з метою розвитку креативного підходу до майбутньої професійної діяльності. Увага зосереджується навколо визначеної теми, мети, завдань і вибору методики дослідження.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Лідія Сергіївна Нечепоренко

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, лауреат міжнародної премії з педагогіки.

Посилання

1. Ключевский В.О. Русская история. Полный курс лекций. Послесловие, комментарии А.Ф. Смирнова. – М.: ОЛМА-ПРЕСС Образование, 2004. – 15-62 с.
2. Добролюбов Н.А. Вопросы заданные жизнью. – М.: Советская Россия, 1986. – 350 с.
3. Донцов А.В. Методологія та методика соціально-педагогічних досліджень. Методичні рекомендації і програма курсу. – Харків, 2001. – 32 с.
4. Нечепоренко Л.С. Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка. – Х.: “Основа”, 2001, - 238 с.
5. Нечепоренко Л.С. Вивчення народної творчості українців як чинник формування інтерсоціальних мотивів поведінки. Международная научно-практическая конференция «Роль искусства и гуманитарных наук в развитии международного сотрудничества и евроинтеграции». Харьков: ХНУ, 2009. – 11-19 с.
6. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Харків: ХНУ, 2011. – 180 с.
7. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті ім. В.Н. Каразіна (До 160-річчя кафедри педагогіки). Харків: ХНУ, 2010. – 211 с.
8. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Нечепоренко, Л. С. (2015). НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (26), 7-13. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3581