ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ В ДОЛЯХ ЛЮДСЬКИХ

  • Ольга В’ячеславівна Боченко
  • Христина Віноградова
Ключові слова: космічне світосприйняття, проектно-створююча модель навчання.

Анотація

Ця стаття розглядає умови ефективного педагогічного процесу в окремому навчально-виховному закладі м. Керчі, в якому знання виступають не як самоціль, а засіб формування особистості.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Ольга В’ячеславівна Боченко

старший викладач кафедри педагогіки  Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Христина Віноградова

студентка Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Амонашвили Ш.А. Личностно-гуманная основа педагогического процесса. – Мн.: Университетское, 1990. – 560 с.
2. Сухомлинський В.О. Духовний світ школяра // Вибр. Тв. У 5-ти т. – К., 1976. – Т. 1.
3. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – 276 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Боченко, О. В., & Віноградова, Х. (2015). ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ В ДОЛЯХ ЛЮДСЬКИХ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 24-29. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3523