ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА
Ключові слова:
ідеальна школа, почуття власної гідності, самосвідомість, педагогічна дисципліна.
Анотація
У статті розглянуті основні положення «ідеальної» школи, якими їх бачив В. Стоюнін. Він дав характеристику розвитку наукових знань та їх вплив на передумови створення школи майбутнього.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
1. Стоюнин В.Я. Избр.пед. соч.- М.: Педагогика, 1991. – 368 с.
2. Вахтеров В.П. Избр. Пед. соч. – М.: Педагогика, 1987. – 400 с.
3. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – М.: Педагогика, 1956. – 635 с.
4. Атанов Г.О. Теорія діяльнісного навчання. – Київ,- 2007. – 185 с.
5. Дж. Джон. Демократія і освіта. – Львів. – 2003. – 289 с.
2. Вахтеров В.П. Избр. Пед. соч. – М.: Педагогика, 1987. – 400 с.
3. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – М.: Педагогика, 1956. – 635 с.
4. Атанов Г.О. Теорія діяльнісного навчання. – Київ,- 2007. – 185 с.
5. Дж. Джон. Демократія і освіта. – Львів. – 2003. – 289 с.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
0
статей
Як цитувати
Боченко, О. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 42-46. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3612
Розділ
Статті