ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА
Abstract
У статті розглянуті основні положення «ідеальної» школи, якими їх бачив В. Стоюнін. Він дав характеристику розвитку наукових знань та їх вплив на передумови створення школи майбутнього.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Стоюнин В.Я. Избр.пед. соч.- М.: Педагогика, 1991. – 368 с.
2. Вахтеров В.П. Избр. Пед. соч. – М.: Педагогика, 1987. – 400 с.
3. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – М.: Педагогика, 1956. – 635 с.
4. Атанов Г.О. Теорія діяльнісного навчання. – Київ,- 2007. – 185 с.
5. Дж. Джон. Демократія і освіта. – Львів. – 2003. – 289 с.
2. Вахтеров В.П. Избр. Пед. соч. – М.: Педагогика, 1987. – 400 с.
3. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – М.: Педагогика, 1956. – 635 с.
4. Атанов Г.О. Теорія діяльнісного навчання. – Київ,- 2007. – 185 с.
5. Дж. Джон. Демократія і освіта. – Львів. – 2003. – 289 с.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Боченко, О. В. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 42-46. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3612
Section
Статті