ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА

  • Ольга В’ячеславівна Боченко
Ключові слова: ідеальна школа, почуття власної гідності, самосвідомість, педагогічна дисципліна.

Анотація

У статті розглянуті основні положення «ідеальної» школи, якими їх бачив В. Стоюнін. Він дав характеристику розвитку наукових знань та їх вплив на передумови створення школи майбутнього.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга В’ячеславівна Боченко

старший викладач кафедри педагогіки факультету  психології Харківського  національного  університету  імені В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Стоюнин В.Я. Избр.пед. соч.- М.: Педагогика, 1991. – 368 с.
2. Вахтеров В.П. Избр. Пед. соч. – М.: Педагогика, 1987. – 400 с.
3. Макаренко А.С. Педагогическая поэма. – М.: Педагогика, 1956. – 635 с.
4. Атанов Г.О. Теорія діяльнісного навчання. – Київ,- 2007. – 185 с.
5. Дж. Джон. Демократія і освіта. – Львів. – 2003. – 289 с.
Опубліковано
2015-09-04
Як цитувати
Боченко, О. (2015). ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ТА ІДЕАЛЬНА ШКОЛА В. СТОЮНІНА. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 42-46. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3612