РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ЩАСЛИВОЇ ОСОБИСТОСТІ

  • Ольга В’ячеславівна Боченко старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.
Ключові слова: позитивні емоції, негативні емоції, успіх, свобода вибору, саморозвиток, активність, самовдосконалення, самоповага.

Анотація

У цій статті надається аналіз впливу особистості педагога на створення психологічно комфортних умов для формування щасливої особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ольга В’ячеславівна Боченко, старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

старший  викладач  кафедри  педагогіки факультету  психології Харківського  національного  університету ім. В.Н. Каразіна.

Посилання

1. В.А. Сухомлинський // Сухомлинский Василий Александрович //О воспитании. – Москва, 1985. – 269 с.

2. С.Г. Карпенчук // Карпенчук Світлана Григорівна // Теорія і методика виховання – Київ: Вища школа. – 2005. – 341 с.

3. Хрестоматия по зарубежной педагогике. – Москва: государственное учебно-педагогическое издательство. – 1936.

4. Ушинский К.Д. // Ушинский Константин Дмитриевич // Избр. Пед. Соч. в 2-х томах. – Москва: Педагогика. – 1974.

5. Амонашвили Ш.А. // Амонашвили Шалва Алеквандрович // Размышления о гуманной педагогике. – М: Издательский Дом Шалвы Амонашвили. – 1995. – 496 с.

6. Нечепоренко Л.С. // Нечепоренко Лідія Сергіївна // Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка. – Харків: ХНУ. – 2001 – 236 с.
Опубліковано
2015-07-08
Як цитувати
Боченко, О. (2015). РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ЩАСЛИВОЇ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (29), 19-24. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3442