РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ЩАСЛИВОЇ ОСОБИСТОСТІ

  • Ольга В’ячеславівна Боченко старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Abstract

У цій статті надається аналіз впливу особистості педагога на створення психологічно комфортних умов для формування щасливої особистості.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Ольга В’ячеславівна Боченко, старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

старший  викладач  кафедри  педагогіки факультету  психології Харківського  національного  університету ім. В.Н. Каразіна.

References

1. В.А. Сухомлинський // Сухомлинский Василий Александрович //О воспитании. – Москва, 1985. – 269 с.

2. С.Г. Карпенчук // Карпенчук Світлана Григорівна // Теорія і методика виховання – Київ: Вища школа. – 2005. – 341 с.

3. Хрестоматия по зарубежной педагогике. – Москва: государственное учебно-педагогическое издательство. – 1936.

4. Ушинский К.Д. // Ушинский Константин Дмитриевич // Избр. Пед. Соч. в 2-х томах. – Москва: Педагогика. – 1974.

5. Амонашвили Ш.А. // Амонашвили Шалва Алеквандрович // Размышления о гуманной педагогике. – М: Издательский Дом Шалвы Амонашвили. – 1995. – 496 с.

6. Нечепоренко Л.С. // Нечепоренко Лідія Сергіївна // Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка. – Харків: ХНУ. – 2001 – 236 с.
Published
2015-07-08
Cited
How to Cite
Боченко, О. В. (2015). РОЛЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ЩАСЛИВОЇ ОСОБИСТОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (29), 19-24. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3442