ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ

  • Сергій Борисович Бєляєв
Ключові слова: педагогічна взаємодія, технологічний підхід, інноваційна педагогічна діяльність.

Анотація

У  статті  розглядаються принципові питання  організації педагогічної  взаємодії  у ВНЗ педагогічного профілю. Провідною  є  думка про необхідність створення умов для свідомого активного оволодіння студентами педагогічними знаннями, готовності працювати в умовах оновлення форм та методів організації навчального процесу.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Сергій Борисович Бєляєв

кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки та психології комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.

Посилання

1. Дичківська І.М. // Дичківська Ілона Миколаївна// Інноваційні педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Академвидав, 2004. – 352 с. (Альма-матер).
2. Лозова В.І. // Лозова Валентина Іванівна// Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів/ Харк. держ. Пед. ун-т імені Г.С. Сковороди. – 2-е вид., доп. – Харків: «ОВС», 2000. – 164 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Бєляєв, С. Б. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 17-23. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3522