ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ
Abstract
У статті представлено аналіз загальних характеристик педагогічної системи, що логічно та послідовно випливають із відомих філософських підходів до опису структури та функціонування цілісних систем. Провідною ідеєю є вивчення характеристик педагогічної системи на основі врахування взаємозв’язків та взаємозалежностей між основними учасниками навчального процесу.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Беспалько В.П. Слагаемые педагогической технологии. / Владимир Павлович Беспалько – М.: Педагогика, 1989.
2. Беспалько В.П. Основы теории педагогических систем. (Проблемы и методы психолого-педагогического обеспечения технических обучающих систем. / Владимир Павлович Беспалько – Воронеж: Издательство Воронежского университета, 1977 – 304 с.
3. Уемов А.І. Системный подход и общая теория систем. / Уемов Авенир Иванович – М., «Мысль», 1978. – 272 с.
2. Беспалько В.П. Основы теории педагогических систем. (Проблемы и методы психолого-педагогического обеспечения технических обучающих систем. / Владимир Павлович Беспалько – Воронеж: Издательство Воронежского университета, 1977 – 304 с.
3. Уемов А.І. Системный подход и общая теория систем. / Уемов Авенир Иванович – М., «Мысль», 1978. – 272 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Бєляєв, С. Б. (2015). ЗАГАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 26-32. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3554
Section
Статті