ЗНАЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ А.С. МАКАРЕНКА ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Ключові слова:
приклад, педагогічні знання, принцип поваги, позитивна педагогіка.
Анотація
В статті розкривається питання внеску А.С. Макаренка в педагогічну теорію і практику. Зосереджується увага на сутності педагогіки як науки про передачу досвіду життя попередніх поколінь у діяльність навчально-виховних заходів. Педагогічна увага й повага до кожного вихованця допомагає формуванню успішної особистості.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Е.Н. Медынский. Макаренко А.С. Жизнь, деятельность, педагогическая система. Изд. ЦКВЛКСМ «Молодая гвардия», М.: 1944. – 91 с.
2. Н.А. Морозова. Макаренко А.С. Семинарий. Изд. ЛГУ, 1957, 107 с.
3. Макаренко А.С. Избранные произведения: К.: В 3-х т./ 1 Т. – 517 с.
4. Сорока-Росинский В.Н. Педагогические сочинения / сост. А.Т. Губко. – М.: Педагогика, 1991. – 240 с. – (Педагогическая б-ка).
2. Н.А. Морозова. Макаренко А.С. Семинарий. Изд. ЛГУ, 1957, 107 с.
3. Макаренко А.С. Избранные произведения: К.: В 3-х т./ 1 Т. – 517 с.
4. Сорока-Росинский В.Н. Педагогические сочинения / сост. А.Т. Губко. – М.: Педагогика, 1991. – 240 с. – (Педагогическая б-ка).
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Кравцова, Л. О. (2015). ЗНАЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ А.С. МАКАРЕНКА ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 75-79. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3505
Розділ
Статті