ЗНАЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ А.С. МАКАРЕНКА ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ

  • Людмила Олексіївна Кравцова
Ключові слова: приклад, педагогічні знання, принцип поваги, позитивна педагогіка.

Анотація

В статті розкривається питання внеску А.С. Макаренка в педагогічну теорію і практику. Зосереджується увага на сутності педагогіки як науки про передачу досвіду життя попередніх поколінь у діяльність навчально-виховних заходів. Педагогічна увага й повага до кожного вихованця допомагає формуванню успішної особистості.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Людмила Олексіївна Кравцова

старший викладач кафедри російської мови філологічного факультету Харківського національного  університету ім. В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Е.Н. Медынский. Макаренко А.С. Жизнь, деятельность, педагогическая система. Изд. ЦКВЛКСМ «Молодая гвардия», М.: 1944. – 91 с.
2. Н.А. Морозова. Макаренко А.С. Семинарий. Изд. ЛГУ, 1957, 107 с.
3. Макаренко А.С. Избранные произведения: К.: В 3-х т./ 1 Т. – 517 с.
4. Сорока-Росинский В.Н. Педагогические сочинения / сост. А.Т. Губко. – М.: Педагогика, 1991. – 240 с. – (Педагогическая б-ка).
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Кравцова, Л. О. (2015). ЗНАЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ А.С. МАКАРЕНКА ДЛЯ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (30), 75-79. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3505