МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ДИСЦИПЛІНА

  • Людмила Олексіївна Кравцова
  • Ірина Семенівна Манойло

Abstract

В  статті  розглядаються питання методики  викладання мови  як складник педагогічної майстерності. В основу методики викладання взяті провідні принципи дидактики  та  теорії  і практики  виховання. Основна увага звертається на принципи наочності, опори на позитивне, пошук умов, які б забезпечували приємні переживання учасників навчального процесу та опанування уміннями культури усного й письмового мовлення.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Людмила Олексіївна Кравцова

старший викладач кафедри російської мови філологічного факультету Харківського національного  університету імені В.Н. Каразіна.

Ірина Семенівна Манойло

старший викладач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

References

1. Ушинський К.Д. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. Вибр. Твори в 2 т. – К., 1983. Т. 1. – С.28-29.
2. Буданов В.Г. Методология синергетики в постнекласиссической науке и в образовании. Изд. 2-е, испр. – М.: Издательство ЛКИ, 2008. – 232 с.
3. Головин Б.Н. Как говорить правильно. Заметки о культуре русской речи. – М., 1988. – с. 247-248.
4. Педагогічні науки: Збірник наукових праць – Випуск 2. – Полтава, 2010. – 180 с.
5. Сухомлинський В.О. Як виховувати справжню людину. Вибр. твори в 5 т. – К., 1975. Т. 3. – 236 с.
Published
2015-09-04
Cited
How to Cite
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (2015). МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ДИСЦИПЛІНА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (25), 82-87. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3617

Most read articles by the same author(s)