МОВЛЕННЕВА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  • Людмила Олексіївна Кравцова
  • Ірина Семенівна Манойло

Abstract

В  статті  розглядаються  основні мовленнєво-педагогічні  засоби впливу на учнів з метою розвитку їх загальної і соціальної культури з погляду на  їх  індивідуально-особистісних задатків  і намірів. Суть основних умов полягає в реалізації і здійсненні продуктивного спілкування, виконання різних видів самостійної роботи, участі в рольових іграх.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Людмила Олексіївна Кравцова

старший  викладач  кафедри  російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Ірина Семенівна Манойло
старший  викладач  кафедри  педагогіки  факультету  психології Харківського  національного  університету імені В.Н. Каразіна.

References

1. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1136 с.
2. Крутецкий В.А. Психология. – М.: Просвещение, 1989, с 154-176.
3. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. (До 166-річчя кафедри педагогіки). Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 212 с.
4. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. – 180 с.
5. Пасинок В.Г. Теоретичні основи мовленнєвої підготовки вчителя. Монографія. Х.: ІМІС. – 2001. – 280 с.
6. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загально педагогічна проблема. – Х. – 1999. – 154 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (2015). МОВЛЕННЕВА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 98-103. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3563

Most read articles by the same author(s)