МОВЛЕННЕВА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

  • Людмила Олексіївна Кравцова
  • Ірина Семенівна Манойло
Ключові слова: мовленнєва культура, педагогічні умови, соціальні умови, педагогічна проблема.

Анотація

В  статті  розглядаються  основні мовленнєво-педагогічні  засоби впливу на учнів з метою розвитку їх загальної і соціальної культури з погляду на  їх  індивідуально-особистісних задатків  і намірів. Суть основних умов полягає в реалізації і здійсненні продуктивного спілкування, виконання різних видів самостійної роботи, участі в рольових іграх.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Людмила Олексіївна Кравцова

старший  викладач  кафедри  російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.

Ірина Семенівна Манойло
старший  викладач  кафедри  педагогіки  факультету  психології Харківського  національного  університету імені В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1136 с.
2. Крутецкий В.А. Психология. – М.: Просвещение, 1989, с 154-176.
3. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. (До 166-річчя кафедри педагогіки). Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 212 с.
4. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. – 180 с.
5. Пасинок В.Г. Теоретичні основи мовленнєвої підготовки вчителя. Монографія. Х.: ІМІС. – 2001. – 280 с.
6. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загально педагогічна проблема. – Х. – 1999. – 154 с.
Опубліковано
2015-07-14
Як цитувати
Кравцова, Л., & Манойло, І. (2015). МОВЛЕННЕВА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наукові записки кафедри педагогіки, (27), 98-103. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3563

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)