МОВЛЕННЕВА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Abstract
В статті розглядаються основні мовленнєво-педагогічні засоби впливу на учнів з метою розвитку їх загальної і соціальної культури з погляду на їх індивідуально-особистісних задатків і намірів. Суть основних умов полягає в реалізації і здійсненні продуктивного спілкування, виконання різних видів самостійної роботи, участі в рольових іграх.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1136 с.
2. Крутецкий В.А. Психология. – М.: Просвещение, 1989, с 154-176.
3. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. (До 166-річчя кафедри педагогіки). Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 212 с.
4. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. – 180 с.
5. Пасинок В.Г. Теоретичні основи мовленнєвої підготовки вчителя. Монографія. Х.: ІМІС. – 2001. – 280 с.
6. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загально педагогічна проблема. – Х. – 1999. – 154 с.
2. Крутецкий В.А. Психология. – М.: Просвещение, 1989, с 154-176.
3. Нечепоренко Л.С., Куліш С.М. Педагогічна освіта в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. (До 166-річчя кафедри педагогіки). Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010. – 212 с.
4. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента. Монографія. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. – 180 с.
5. Пасинок В.Г. Теоретичні основи мовленнєвої підготовки вчителя. Монографія. Х.: ІМІС. – 2001. – 280 с.
6. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загально педагогічна проблема. – Х. – 1999. – 154 с.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (2015). МОВЛЕННЕВА КУЛЬТУРА ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (27), 98-103. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3563
Section
Статті