Особливості вимушеного карантинного дистанційного навчання

  • Олексій Наливайко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0002-7094-1047
  • Анастасія Вакуленко Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0001-7829-7236
  • Юлія Землин Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0002-9800-2981
Ключові слова: дистанційна освіта, дистанційне навчання, карантинне (дистанційне) навчання, примусове (дистанційне) навчання, здобувачі освіти, батьки

Анотація

Стаття присвячена дослідженню поняття “дистанційна освіта” та його облив остей. В ній продемонстровано вивчення та аналіз різниці між різними формами дистанційного навчання, їхні позитивні та негативні риси. Останнім часом стрімкі зміни, зумовлені процесом модернізації, впливають майже на всі сфери людського життя, включаючи й освітню. У свою чергу, формат дистанційного навчання набув і продовжує набувати більшої популярності завдяки тому, що є більш зручним і, отже, ефективним. Однак в Україні все ще існує певне упередження щодо нестандартних форм навчання; більшість учнів шкіл не знаю про можливість отримати освіту по-іншому, хоча існуючі школи, що спеціалізуються на дистанційному навчанні, пропонують різні варіанти. На жаль, на зміни в освіті також уплинув спадах епідемії через COVID-19, який змусив країни у всьому світі, включаючи Україну, переглянути освітню систему та запропонувати її нові формати. Наша робота спрямована на розрізнення стандартного дистанційного навчання, яке також можна назвати “навчанням за індивідуальним планом”, від “вимушеного карантинного дистанційного навчання”, виокремлення їхніх позитивних та негативних рис і формування висновку про те, яка форма навчання є більше ефективною. Стаття також включає опитування, результати якого подані зі схемами, що ілюструють думки українських школярів та батьків стосовно впровадження вимушеного дистанційного навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Цитування

BLENDED LEARNING IN MEDICAL INSTITUTIONS OF HIGHER EDUCATION
Nalyvaiko Natalya & Nalyvaiko Oleksii (2021) Educological discourse
Crossref

Опубліковано
2020-12-22
Цитовано
Як цитувати
Наливайко, О., Вакуленко, А., & Землин, Ю. (2020). Особливості вимушеного карантинного дистанційного навчання. Наукові записки кафедри педагогіки, (47), 78-87. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2020-47-09

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)