Функції науково-дослідної роботи студентів та рівні її організації
Анотація
У статті представлено підходи щодо визначення науковцями таких ключових для роботи понять як «наука», «наукове дослідження» та «науково-дослідна робота студентів». Висвітлено функції, які відіграє науково-дослідна робота студентів у навчальному процесі та представлено основні рівні науково-дослідної роботи у закладах вищої освіти США. На основі аналізу педагогічної літератури встановлено, що основними функціями науково-дослідної роботи є: освітня, дослідницька, розвивальна, виховна, організаторська. Проаналізовано рівні науково-дослідної роботи студентів США в залежності від рівня їх самостійності при виконанні завдання.
Завантаження
Посилання
Booth C. Research methods modules and undergraduate business research: an investigation / CBooth, J. Harrington // International Journal of Management Education. – 2003. – P. 19–31
Council on Undergraduate research. Mission Statement. Official site. – Режим доступу https://www.cur.org/about_cur/.
Encyclopedia Britannica. – Режим доступу: https://www.britannica.com/science/science
Healey M The Essencial Features of Undergraduate Research / M. Healey, D. Lopatto. – Council on Undergraduate Research Quaterly. – 2003. – March. – P. 139–142
Jenkins A. Developing the student as a researcher through the curriculum / A. Jenkins, M. Healey // Improving Student Learning through the Curriculum – Oxford: Oxford Centre for Staff and Learning Development, 2007. – P. 6–19.
Walkington H. Students as Researchers: Supporting Undergraduate Research in the Disciplines in Higher Education / H. Walkington. – The Higher Educational Establishement, Yourk, 2015. – 34 p.
White R. Nursing practice should be informed by the best available evidence, but should all first level nurses be competent at research appraisal and utilisation? / R. White, S. Taylor // Nurse Education Today. – 2002. – № 3. – P. 220–224.
Бірта Г. О. Методологія і організація наукових досліджень / Г. О. Бірта, Г. Ю. Бургу. – Київ, «Центр учбової літератури, 2014. – 142 с.