Визначення сутності та змісту науково-дослідної роботи студентів внз англомовних країн

  • О. А. Сергеєва
Ключові слова: науково-дослідна робота, студенти

Анотація

У статті представлено погляди науковців англомовних країн на визначення сутності науково-дослідної роботи студентів. З’ясовано, що її розглядають як 1) педагогічний прийом, що дозволяє підтримати та скерувати діяльність студентів у рамках або за межами обов’язкової навчальної програми; 2) активну педагогіку, яка підтримує процес студентських досліджень; 3) взаємодію наставника (ментора) та студента тощо. Установлено основну мету науково-дослідної роботи студентів. Визначено основні види її класифікації (за місцем проведення та рівнем самостійності студентів).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Anderson, J. Developing an Inclusive Definition, Typological Analysis and Online Resource for Live Projects’/ J. Anderson, C. Priest // Architecture Live Projects. Pedagogy into Practice / – Chelsea College of Arts: Routledge. – 2014. – С. 9 – 17.

Beckham, M. Making explicit the implicit: defining undergraduate research. / M. Beckham, N. Hensel // Council for Undergraduate Research Quarterly. – 2009. – Issue 29 (4) – P. 40 – 44.

Boyer Commission (1998). Reinventing Undergraduate Education: A Blueprint for America’s Research Universities. – Stony Brook, New York: Carnegie Foundation for the Advancement of Teaching.

Griffiths R. Knowledge production and the research-teaching nexus: the case of the built environment disciplines / R. Griffiths // Studies in Higher Education. – 2004. – Issue 29(6). – P. 709 – 726.

Jenkins A. Developing the student as a researcher through the curriculum / A. Jenkins, M. Healey // Improving Student Learning through the Curriculum – Oxford: Oxford Centre for Staff and Learning Development. – 2007. – С. 6–19

Kinkead J. Undergraduate Research Offices & Programs: Models and Practic-es / J. Kinkead, L. Blockus. – Columbia: University of Missouri. – P. 4 –25

Levy P. How do first-year university students experience inquiry and research, and what are the implications for the practice of inquiry-based learning? [Еле-ктронний ресурс] / P. Levy, R. Petrulis. – 2011. – Режим доступу до ресур-су: http://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/03075079.2010.499166.

Walkington H. Students as Researchers: Supporting Undergraduate Research in the Disciplines in Higher Education / H. Walkington. – Heslington, Yourk: The Higher Education Academy. – 2015 – 34 p.

Weiner Sh. A. What do Students Learn from Participation in an Undergradu-ate Research Journal? Results of an Assessment / Sh. A. Weiner, Ch. Watkin-son // Journal of Librarianship and Scholarly Communication. – Vol. 2 – Issue 2. – P. 3–31.

Weiner Sh. What do Students Learn from Participation in an Undergradu-ate Research/ Sh. Weiner // Journal of Librarianship and Scholarly Communi-cation. – V. 2. – Issue 2. – P. 1125 – 1134

Yorke M. Students as Researchers: Supporting Undergraduate Research in the Disciplines in Higher Education [Електронний ресурс] / Yorke // Open University. – 2005. – Режим доступу до ресурсу: http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.535.1851&rep=rep1&type=pdf.

Опубліковано
2018-12-07
Як цитувати
Сергеєва, О. (2018). Визначення сутності та змісту науково-дослідної роботи студентів внз англомовних країн. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(43), 356-364. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/11974