Теоретико-методологічні засади самовиховання майбутніх педагогів у процесі модернізації вищої педагогічної освіти
Ключові слова:
самовиховання, саморозвиток, система самовиховання
Анотація
У статті розкриваються основні теоретико-методологічні засади самовиховання майбутніх педагогів з урахуванням сучасних тенденцій до модернізації вищої педагогічної освіти. Визначаються специфічні особливості самовиховання як чинника розвитку особистості майбутнього педагога, характеризуються методи і форми. Ґрунтовно висвітлюється досвід Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради зі стимуляції до самовиховання студентів – майбутніх педагогів.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Концепція національного виховання студентської молоді. Додаток до рішення колегії МОН від 25 червня 2009 р. протокол № 7/2–4. URL : litterref.ru/bewotrujgmermerrna.html. (дата звернення 07.10.2017)
Педагогическая технология : учебное пособие для студ. пед. спец. / науч. ред. М. Е. Поленова. Белгород : Изд-во БГУ, 1998. 400 с.
Педагогическая технология : учебное пособие для студ. пед. спец. / науч. ред. М. Е. Поленова. Белгород : Изд-во БГУ, 1998. 400 с.
Опубліковано
2018-05-11
Цитовано
Як цитувати
Пономарьова, Г. Ф. (2018). Теоретико-методологічні засади самовиховання майбутніх педагогів у процесі модернізації вищої педагогічної освіти. Наукові записки кафедри педагогіки, (42). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/10679
Розділ
Статті