Розмовний клуб як форма розвитку мовленнєвих навичок

  • K. Haidei
  • M. Orobinska
Ключові слова: методика викладання іноземних мов, мовленнєві навички, підвищення мотивації, розмовний клу, російська мова як іноземна

Анотація

У статті розглядається така форма розвитку мовленнєвих навичок студентів-іноземців на початковому етапі вивчення російської мови як іноземної, як розмовний клуб. Пропонується використання штучного мовного середовища як засобу вдосконалення мотиваційного та навчального процесів. Наводяться приклади занять та виховних заходів. Надаються висновки щодо недоліків та переваг використання цього виду діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Жеребило Т.В. Словарь лингвистических терминов / Т.В. Жеребило. – [Изд. 5-е, испр. и доп.]. – Назрань : Пилигрим, 2010. – 487 c.

Разговорный клуб русского языка «Зa va?» [Electronic resource] // Facebook. – Access mode : https://www.facebook.com/speakingclubcava/.

Русский язык как иностранный. Методика обучения русскому языку : учеб. пособие для высш. учеб. заведений [Текст] / [Г.М. Васильева и др.] ; под ред. И.П. Лысаковой. – М. : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2004. – 270 с.

Шкрабо О.Н. Аудиовизуальный метод в обучении иностранному языку в высшей школе [Текст] / О.Н. Шкрабо // Молодой ученый. – 2013. – № 12. – С. 543–545.

Ames C.A. Motivation : What Teachers Need to Know / C.A. Ames // Teachers College Record. – 91 (3). – 1990. – P. 409–421.

Dцrnyei Z. Motivation and Second Language Acquisition / Z. Dцrnyei, R. Schmidt // Natl Foreign Lg Resource Ctr. – 2001. – 499 p.

Eccles J.S. Negative Effects of Traditional Middle Schools on Students’ Motivation / [J.S. Eccles, A. Wigfield, C. Midgley, D. Reuman, D.M. Iver, F. Feldlaufer] // The Elementary School Journal. – 1993. – No. 5 – P. 553–574.

Emmons R.A. The psychology of ultimate concerns : Motivation and spirituality in personality / R.A. Emmons. – New York, NY, US : Guilford Press, 1999. - 230 p.

Marshall H.H. Motivational Strategies of Three Fifth-Grade Teachers / H.H. Marshall // The Elementary School Journal. – 1987. – P. 135–150.

Rathunde K. Middle School Students’ Motivation and Quality of Experience : A Comparison of Montessori and Traditional School Environments / K. Rathunde, M. Csikszentmihalyi // American Journal of Education. – 2005. – № 3. – P. 341–371.

Role-playing game [Electronic resource] // Wikipedia. – Access mode :
https://en.wikipedia.org/wiki/Role-playing_game.

Schunk D.H. Motivation in Education : Theory, Research, and Applications / D.H. Schunk, P.R. Pintrich, J. Meece. – Pearson/Merrill Prentice Hall, 2008. – 247 p.

Stipek D.J. Motivation To Learn : From Theory to Practice / D.J. Stipek. – ERIC. – Boston : Alyn & Bacon, 1993. –292 p.
Опубліковано
2017-11-23
Як цитувати
Haidei, K., & Orobinska, M. (2017). Розмовний клуб як форма розвитку мовленнєвих навичок. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (30), 24-33. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/9701