Сучасна система професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов
Ключові слова:
інноваційні технології, майбутні учителі іноземних мов, педагогічна практика, професійна підготовка, самостійна робота, система
Анотація
У статті розглядаються основні складники системи професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у вищих педагогічних навчальних закладах України на сучасному етапі розвитку вищої освіти. З‘ясовано, що сучасна система професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов характеризується уніфікацією і стандартизацією навчальних планів і програм, збільшенням кількості годин для самостійної роботи, використанням різноманітних інноваційних, інтерактивних, мультимедійних технологій, що створює максимально сприятливі умови для професійного розвитку студентів, забезпечуючи підготовку, що відповідає зростаючим вимогам до сучасного вчителя, його професійно-особистісних якостей.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Бевз О.П. Місце та роль педагогічної практики у підготовці майбутніх учителів іноземних мов в Україні та Англії (Матеріал зібрано завдяки участі у проекті «Шкільний учитель нового покоління») / О.П. Бевз // Порівняльно-педагогічні студії. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – № 1 (23). – С. 110–116.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ru.wikipedia.org/wiki/Стратегия.
Соколова І.В. Кредитно-модульна технологія навчання іноземних мов : умови та результати впровадження / І.В. Соколова // Педагогічний процес : теорія і практика : зб. наук. пр. – К., 2006. – Вип. 2. – С. 132–143.
Черньонков Я.О. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Ярослав Олександрович Черньонков // Наукові записки КДПУ. Серія : Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол. : О.А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 528–533.
Шкільний учитель нового покоління. Допроектне базове дослідження (березень 2014 – березень 2015). – К. : Ленвіт, 2014. – 60 с.
Holmberg B. The Evolution, Principles and Practices of Distance Education / B. Holmberg. – Oldenburg : Bibliotheks und Informationssystem der Universitat Oldenburg, 2005. – 171 p.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://ru.wikipedia.org/wiki/Стратегия.
Соколова І.В. Кредитно-модульна технологія навчання іноземних мов : умови та результати впровадження / І.В. Соколова // Педагогічний процес : теорія і практика : зб. наук. пр. – К., 2006. – Вип. 2. – С. 132–143.
Черньонков Я.О. Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма / Ярослав Олександрович Черньонков // Наукові записки КДПУ. Серія : Філологічні науки (Мовознавство) / ред. кол. : О.А. Семенюк [та ін.]. – Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 136. – С. 528–533.
Шкільний учитель нового покоління. Допроектне базове дослідження (березень 2014 – березень 2015). – К. : Ленвіт, 2014. – 60 с.
Holmberg B. The Evolution, Principles and Practices of Distance Education / B. Holmberg. – Oldenburg : Bibliotheks und Informationssystem der Universitat Oldenburg, 2005. – 171 p.
Опубліковано
2017-11-23
Як цитувати
Безлюдна, В. В. (2017). Сучасна система професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (30), 7-16. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/9697