Специфіка навчання російської фразеології у групах студентів, які вивчають історію образотворчого мистецтва

  • М. О. Ходаківська
  • О. Б. Тесаловська
  • А. В. Сулятицький
Ключові слова: іноземні студенти, історія мистецтва, практичне вивчення фразеології, фразеологічна одиниця.

Анотація

У статті розглядаються особливості презентації російської фразеології на заняттях із російської мови як іноземної з метою формування професійно орієнтованої лінгвістичної компетентності. Методи та прийоми, що наводять автори, сприяють засвоєнню фразеологічних одиниць та їх активному вживанню в повсякденному та професійному спілкуванні. Теоретичні положення демонструються на прикладі навчання іноземних студентів архітектурних спеціальностей, які вивчають історію культури та образотворчого мистецтва.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Быстрова Е.А. Методическая типология фразеологического материала / Е.А. Быстрова // Русская фразеология в национальной школе. – М., 1976. – С. 11–37.

2Вартаньянц А.Д. Мы читаем и говорим о русских художниках / А.Д. Вартаньянц, Н.В.Кашина. – М. : Рус. яз., 1989. – 181 с.

Виноградов В.В. Избранные труды. Лексикология и лексикография / В.В.Виноградов. – М. : Наука, 1977. – 312 с.

Гудков Д.Б. Теория и практика международной коммуникации / Д.Б. Гудков. – М. : Гнозис, 2003. – 288 с.

Маёрова Ксения. Русское народное прикладное искусство / Ксения Маёрова. – М. : Рус. яз., 1990. – 260 с.

Мокиенко В.М. Давайте говорить правильно! Трудности современной русской фразеологии : Краткий словарь-справочник / В.М. Мокиенко. – СПб. : Академия, 2004. – 352 с.

Помыкалова Т.Е. Фразеологический признак в текстах по искусству (материалы по живописи) : специфика семантики / Т.Е. Помыкалова // Современный русский язык: динамика и функционирование : научно-популярный журнал Метеор-Сити. – 2016. – № 1. – С. 26–31.
Опубліковано
2017-03-31
Як цитувати
Ходаківська, М. О., Тесаловська, О. Б., & Сулятицький, А. В. (2017). Специфіка навчання російської фразеології у групах студентів, які вивчають історію образотворчого мистецтва. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (29), 148-156. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/8111