Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів

  • Т. Н. Лагута
  • О. Н. Вержанская
Ключові слова: іноземний студент-філолог, мовознавство, наукове мовлення

Анотація

У статті теоретично обґрунтовано значущість застосування фреймового пiдходу на заняттях із мовознавства у групах іноземних студентів-філологів. Проаналізовано досвід використання фреймів під час навчання наукового мовлення. Створено й застосовано понад 20 фреймів до основних понять лінгвістики. Обґрунтовано необхідність подальшої розробки фреймів і включення їх до курсу «Вступ до мовознавства» для іноземних студентів-початківців

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Болдырев Н.Н. Концепт и значение слова / Н.Н. Болдырев // Методологические проблемы когнитивной лингвистики. – Воронеж : ВГУ, 2001. – С. 25–36.

2. Гурина Р.В. Фреймовое представление знаний / Р.В. Гурина, Е.Е. Соколова. – М. : НИИ Школьных технологий, 2005. – 176 с.

3. Климанова Л.Ф. Русский язык / Л.Ф. Климанова. – М. : Просвещение, 2012. – 125 с.

4. Минский М. Фреймы для представления знаний / М. Минский. – М. : Просвещение, 1997. – 152 с.

5. Никитин М.В. Развернутые тезисы о концептах / М.В. Никитин // Вопросы когнитивной лингвистики. – 2004. – № 1. – С. 53–64.

6. Никонова Ж.В. Основные этапы фреймового анализа речевых актов / Ж.В. Никонова // Вестник Нижегород. ун-та им. Н.И. Лобачевского. – 2008. – № 6. – С. 224–228.

7. Реформатский А.А. Введение в языковедение : учебник для вузов / А.А. Реформатский. – М. : Аспект Пресс, 2002. – 536 с.
Опубліковано
2016-04-17
Як цитувати
Лагута, Т. Н., & Вержанская, О. Н. (2016). Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (26), 77-84. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/2835