Удосконалення дистанційного вивчення іноземних мов в університетах шляхом інноваційного застосування технологій штучного інтелекту в умовах глобальних викликів
Анотація
Останнім часом інтеграція технологій штучного інтелекту (ШІ) викликала революційні зміни в різних галузях, і освіта не є винятком. Однією зі сфер, де ШІ досягає значних результатів, є дистанційне викладання іноземних мов на університетському рівні. Мета статті – розглянути численні можливості використання технологій штучного інтелекту для підвищення ефективності та результативності вивчення іноземних мов у віртуальних класах на основі персоналізованого підходу до навчання та окреслити алгоритм використання штучного інтелекту, який має на меті забезпечити структурований підхід до інтеграції методів та засобів штучного інтелекту у процес вивчення мови. Наукова новизна дослідження полягає в комплексному вивченні та інтеграції передових технологій ШІ в контексті університетського дистанційного навчання іноземних мов. Новим аспектом є акцент на персоналізації навчальних планів та адаптивних підходах до навчання. Дослідження заглиблюється в те, як алгоритм штучного інтелекту аналізує індивідуальні дані учнів, щоб адаптувати навчальний контент, забезпечуючи індивідуальний та адаптивний досвід навчання. Для проведення комплексного дослідження використання технологій ШІ в університетському дистанційному вивченні іноземних мов було застосовано змішаний дослідницький підхід. Він включає як кількісні, так і якісні методи дослідження для отримання цілісного розуміння впливу та ефективності технологій штучного інтелекту в мовній освіті. Інтеграція технологій штучного інтелекту в університетське дистанційне навчання іноземних мов - значний крок у зміні підходів до викладання та вивчення мов. Завдяки персоналізації навчальних програм, інтелектуальному репетиторству, розмовній практиці, гейміфікації, автоматизації оцінювання та використанню віртуальної реальності штучний інтелект змінює мовну освіту, роблячи її більш захопливою, ефективною та адаптованою до індивідуальних потреб студентів. Оскільки ці технології продовжують розвиватися, майбутнє вивчення мов обіцяє бути динамічним, інтерактивним і все більш доступним для учнів у всьому світі.
Завантаження
Посилання
Bond, M., Khosravi, H., De Laat, M. et al. (2024). A meta systematic review of artificial intelligence in higher education: a call for increased ethics, collaboration, and rigour. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 21:4. DOI: https://doi.org/10.1186/s41239-023-00436-z
Crompton, H., Burke, D. (2023). Artificial intelligence in higher education: The state of the field. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 20 (1), pp. 1-22. DOI: https://doi.org/10.1186/s41239-023-00392-8
Huertas-Abril, Cristina A., Palacios-Hidalgo, Fr.J. (2023). New Possibilities of Artificial Intelligence-Assisted Language Learning (AIALL): Comparing Visions from the East and the West. Education Sciences, 13, 12: 1234. DOI: https://doi.org/10.3390/educsci13121234
Hwang, G.J., Xie, H., Wah, B.W., Gasevic, D. (2020). Vision, challenges, roles and research issues of Artificial Intelligence in Education. Computers & Education: Artificial Intelligence, 1. DOI: https://doi.org/10.1016/j.caeai.2020.100001
Lee, J.H., Shin, D., Noh, W. (2023). Artificial Intelligence-Based Content Generator Technology for Young English-as-a-Foreign-Language Learners’ Reading Enjoyment. RELC Journal, 54 (2), pp. 508-516. DOI: https://doi.org/10.1177/00336882231165060
Pacheco-Mendoza, S., Guevara, C., Mayorga-Albán, A., Fernández-Escobar, J. (2023). Artificial Intelligence in Higher Education: A Predictive Model for Academic Performance. Education Sciences 13, 10: 990. DOI: https://doi.org/10.3390/educsci13100990
Pisica, A.I., Tudor Edu, Rodica Milena Zaharia, Razvan Zaharia. (2023). Implementing Artificial Intelligence in Higher Education: Pros and Cons from the Perspectives of Academics. Societies, 13, 5: 118. DOI: https://doi.org/10.3390/soc13050118
Rybinska, Y., Sarnovska, N., Kholmakova, Y., Nikolaieva, T., Burkalo, N., Kuznetsova, A. (2023). Teaching English During War Time. How is it Different? Psychological and Pedagogical Aspects. Conhecimento & Diversidade, 15 (37), pp. 171-192. DOI: https://doi.org/10.18316/rcd.v15i37.10945
Qiao, H., Zhao, A. (2023). Artificial intelligence-based language learning: illuminating the impact on speaking skills and self-regulation in Chinese EFL context. Front Psychol. 2, 14: 1255594. DOI: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1255594
Sarnovska, N. (2022). Blended Learning Technology as One of the Foreign Language Teaching Methods in the Conditions of Education During Wartime. Grail of Science, 12-13, pp. 458-462. DOI: https://doi.org/10.36074/grail-of-science.29.04.2022.079