Журнал «Business spotlight» як джерело автентичних матеріалів для розвитку навичок читання англійською мовою студентів закладів вищої освіти

  • А. Паламарчук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0009-0002-7869-5052
  • Д. Пилипишина Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-7105-9910
Ключові слова: автентичні матеріали, відбір автентичних матеріалів, іншомовний журнал, навички читання

Анотація

Використання автентичних матеріалів для розвитку навичок читання часто призводить до труднощів у виборі автентичних текстів. Дослідження вказують на те, що процес відбору автентичних матеріалів є складним і трудомістким, оскільки вимагає вибору відповідного, зрозумілого та доцільного для використання тексту. Журнал “Business Spotlightˮ може зробити процес відбору автентичних матеріалів коротким, а також збільшити використання автентичних текстів для вдосконалення навичок читання англійською мовою студентів закладів вищої освіти. Метою цієї статті є аналіз журналу «Business Spotlight» як джерела автентичних текстів для читання; визначення переваг журналу у виборі автентичних матеріалів; розроблення комплексу вправ для розвитку навичок читання англійською мовою на основі статті з журналу «Business Spotlight» та інтегрування розроблених вправ у процес вивчення англійської мови; дослідження думки студентів щодо використання автентичної статті з журналу «Business Spotlight». Методологія дослідження полягає в теоретичному аналізі та узагальненні наукової літератури з виокремленням суттєвих факторів, що сприяють продуктивній реалізації читання автентичних текстів. Основними інструментами вимірювання ставлення третьокурсників до автентичної статті та доречності її використання для вивчення англійської мови був комплекс розроблених вправ та анкета, створена за шкалою Лайкерта. Анкета мала на меті оцінити статтю за основними факторами вибору матеріалів: доцільність змісту, зрозумілість, зручність використання та подання тексту. Результати опитування вказують на те, що лексичні та граматичні структури у статті не викликали труднощів у студентів. Виконання комплексу вправ, побудованого на матеріалі автентичної статті, сприяли розвитку навичок читання, аудіювання та усного мовлення англійською мовою. У результаті студенти були вмотивовані змістом статті та розробленими завданнями, а процес навчання приносив задоволення. Таким чином, журнал «Business Spotlight» пропонує різноманітні автентичні статті, які повідомляють про новини в англомовних країнах. Кожна стаття журналу написана відповідно до одного з трьох мовних рівнів. Також автентичні статті можна використовувати для розвитку різних видів читання та розширення словникового запасу студентів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Albiladi, W.S. (2019). Exploring the Use of Written Authentic Materials in ESL Reading Classes: Benefits and Challenges. English Language Teaching. 12 (1), pp. 67-77. DOI: https://doi.org/10.5539/elt.v12n1p67

Berardo, S.A. (2006). The use of authentic materials in the teaching of reading. The Reading Matrix. 6 (2), pp. 60-69. Available at: https://www.readingmatrix.com/articles/berardo/article.pdf [Accessed 12 Jan. 2024].

McDonough, J., Shaw, C., Masuhara, H. (2013). Materials and methods in ELT: A teacher’s guide, pp. 109-135.

Nemoto, T., Beglar, D. (2014). Developing Likert-scale questionnaires [Conference presentation]. JALT2013 Conference Proceedings, Tokyo, JALT. Available at: https://jalt-publications.org/files/pdf-article/jalt2013_001.pdf [Accessed 13 Jan. 2024].

Nowlan, A., Samuell, C. (2019). Using Authentic Reading Materials in the Japanese EFL Classroom. Annual Research Report. 22, pp. 53-62. Available at: https://www.researchgate.net/publication/375632032_Using_ Authentic_Reading_Materials_in_the_EFL_Classroom [Accessed 14 Jan. 2024].

Nuttall, C. (1996). Teaching Reading Skills in a Foreign Language (New Edition).

Rusmawaty, D., Atmowardoyo, H., Hamra, A., Noni, N. (2018). Teachers’ Beliefs of Authentic Materials for Teaching Reading in Indonesian EFL Classrooms. Journal of Language Teaching and Research. 9 (3), pp. 608-613. DOI: http://dx.doi.org/10.17507/jltr.0903.21

Ryandani, V., Nurkamto, J., Sarosa, T. (2018). The Use of Authentic Materials on Teaching Reading and Its Effects on Students’ Reading Motivation. English Education Journal. 7 (1), pp. 1-7. DOI: https://doi.org/10.20961/eed.v7i1.35877

Taylor, K. (2022). How to deal with embarrassing situations. Business Spotlight. 11, pp. 30-32.

Zhambylkyzy, M., Molotovskaya, O.V. (2021). Authentic materials in teaching English. BULLETIN of L.N. Gumilyov Eurasian National University. Philology Series. 3 (136), pp. 138-147. DOI: https://doi.org/10.32523/2616-678X-2021-136-3-138-147

Опубліковано
2024-05-31
Як цитувати
Паламарчук, А., & Пилипишина, Д. (2024). Журнал «Business spotlight» як джерело автентичних матеріалів для розвитку навичок читання англійською мовою студентів закладів вищої освіти. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (44), 138-150. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2024-44-09