Короткий огляд інновацій у системі освіти і навчання мов суднових інженерів

  • I. Berestovyi доцент кафедри експлуатації суднових енергетичних установок Азовського морського інституту Одеського національного університету «Одеська морська академія»
  • I. Rybalka доцент кафедри експлуатації суднових енергетичних установок Азовського морського інституту Національного університету «Одеська морська академія» https://orcid.org/0000-0001-6648-7219
  • A. Temerbek старший викладач кафедри навігації та судноплавства Азовського морського інституту Національного університету «Одеська морська академія» https://orcid.org/0000-0003-1230-1567
Ключові слова: підприємницька освіта, професійна англійська мова, суднові інженери

Анотація

Використання так званого підприємницького підходу в сучасній освіті є ключовим у даному дослідженні. Розширення можливостей навчання шляхом упровадження вищезазначеного підходу для розвитку навичок і вмінь учнів як середніх, так і вищих навчальних закладів зараз особливо актуальне зважаючи на зміни способу мислення молодого покоління. Саме ці навички допоможуть їм краще адаптуватися в сучасному світі. Цей факт призводить до необхідності розроблення програм і заходів, які максимально розширюють застосування підприємницького підходу на всіх рівнях освітньої системи. У даній статті здійснено огляд основних особливостей підприємницького підходу, аналізуються його цілі, даються рекомендації та пояснення, повідомляється про причини, що викликали інтерес до цього підходу. Робиться акцент на міждисциплінарній практиці викладання, яка необхідна для ефективного навчання фахових дисциплін і повинна бути врахована при створенні нових навчальних програм, що в свою чергу є однією з умов упровадження підприємницькою підходу. У статті пропонується огляд особливостей кліпового мислення, яке є однією з причин необхідності пошуку нестандартних підходів до навчання. Представлений також перелік найбільш вдалих навчальних комплексів, що можуть бути використані під час навчання англійської мови як загальної, так і професійно-технічної тематики, оскільки дизайн і структура цих підручників максимально відповідають особливостям кліпового мислення. У статті зроблена спроба пояснити можливості підприємницького підходу в навчанні професійної англійської мови майбутніх суднових інженерів. Автори пропонують перелік педагогічних підходів, які прийнятні для використання в аудиторії і за її межами.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Boh, W.F., De-Haan, U. and Strom, R. (2016). University technology transfer through entrepreneurship: faculty and students in spinoffs. Journal of Technology Transfer. 41 (4), pp. 661–669 [in English].

Gonghua, Li. (2017). Role of Innovation and Entrepreneurship Education in Improving Employability of Medical University Students. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education. Modestum. 13 (12), pp. 8149–8154 [in English].

Main Engine Instructions for S50MC−C and K98MC. MAN B&W Diesel A/S. (2010). [in English].

MAN Energy Solutions. Cylinder Cover Overhauling (2015). YouTube. 15 June. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=5Fs_81baXnk [Accessed 01 Feb. 2020] [in English]

Pittaway, L., and Cope, J. (2007). Entrepreneurship Education: A Systematic Review of the Evidence. International Small Business Journal. 25 (5), pp. 477–506 [in English].

Toffler, A. (1984). Future Shock. Mass Market Paperback [in English].

Опубліковано
2020-05-04
Як цитувати
Berestovyi, I., Rybalka, I., & Temerbek, A. (2020). Короткий огляд інновацій у системі освіти і навчання мов суднових інженерів. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (36), 13-22. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2020-36-01