Використання ігрового методу у викладанні китайської мови: тематичне дослідження Інституту Конфуція у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна

  • Wang Erxi викладач китайської мови в Інституті Конфуція Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна (61022, Харків, майдан Свободи, 6) https://orcid.org/0000-0001-6414-9080
Ключові слова: игровой метод, китайский язык, план улучшения, процес внедрения, роль преподавателя

Анотація

У навчанні китайської мови як іноземної метод гри належить до групи методів, уякихучитель використовує засоби веселощів, гнучкості і різноманітності. Ігри можназастосовувати перед початком, у середині або перед закінченням заняття. Крім того, цей підхід може бути використаний як у початковійшколі, так і в університеті, як для початкового, так і для просунутого рівня осіб, які вивчають китайську мову.У зв’язку зі зростанням кількості людей, які вивчають китайську мову за кордоном, останнім часом був поставлений під сумнів метод традиційного викладання китайськоїмови. Іноземним студентам складно адаптуватися до орієнтованого на іспит методу навчання, який застосовується китайськими вчителями. Однак, оскільки все більше й більше молодих учителів присвячують себе кар’єрі викладача китайської мови, метод “освіти через задоволення” також привертає все більше уваги з боку вчителів TCSL (викладання китайської мови як іноземної), оскільки вони зрозуміли, що мета викладання іноземної мовиполягає в розвитку комунікативних навичок учнів.Більше вчителів TCSL почали переходити від традиційної китайської «орієнтованої на вчителя» моделі заняттядо цілком нової – «студент-орієнтованої». Автор у якості прикладуописав вісім ігор, задіянихна заняттях HSK 2-го рівня в Інституті Конфуція в Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. Автор окреслює весь процес реалізації ігор, зазначає назву гри, переваги і недоліки ігор тощо.Окрім зазначеного вище, автор називає аспекти, на які слід звернути увагу викладачам під час гри.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Chao, Chinming. (2008). Hanyu zuowei tierh yuyen chiaohsueh: linien yu moshih [Chinese as a second language teaching: Ideas and models]. Shihchieh hanyu chiaohsueh [World Chinese teaching], 01, pp. 93–107 [in Chinese].

Chiang, Lip'ing. (2008). Tuiwai hanyu chiaohsueh lun [Teaching of Chinese as a foreign language]. Beijing: Language and Culture University Press, p. 4 [in Chinese].

Li, Lin. (2017). Tuiwai hanyu k'ot'ang chiaohsueh chung te yuhsi chiaohsuehfa yenchiu-i hanko ch'uanlonantao lishui kaochung wei li [Research on game teaching method in teaching Chinese as a foreign language-taking the Lishui High School in Jeollanam-do, South Korea as an example]. Hsientai yuwen. Chiaohsueh yenchiu pan [Modern Language. Academic Comprehensive Edition], 03, pp. 14–16 [in Chinese].

Li, Ssulin. (2017). Tuiwai hanyu chiaohsueh te k'ot'ang yuhis chiaohsueh ts'e lueh. [Classroom game teaching strategies for teaching Chinese as a foreign language]. Wenhsueh Chiaoyu [Literary education], 06, p. 172 [in Chinese].

Lu, Pisung. (1996). Tuiwai hanyu chiaohsueh kailun. chiangi. Peiching [Introduction to teaching chinese as a foreign language. Lecture]. Beijing: State Education Commission Office for the Examination of Chinese as a Foreign Language Teacher, p. 45 [in Chinese].

Опубліковано
2019-05-30
Як цитувати
Erxi, W. (2019). Використання ігрового методу у викладанні китайської мови: тематичне дослідження Інституту Конфуція у Харківському національному університеті імені В.Н. Каразіна. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (34), 15-29. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2019-34-01