ОБ’ЄКТИ КОНТРОЛЮ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВМІНЬ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У КОМБІНОВАНОМУ МОВЛЕННЄВОМУ АКТІ «СЛУХАННЯ-ПИСЬМО»
Анотація
У статті запропоновано й експериментально перевірено відповідну лінгводидактичну модель, удосконалено критерії та показники вимірів рівнів комунікативної компетенції іноземних учнів, проаналізовано підходи до формування вмінь конспектування лекцій медико-біологічного профілю.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2014-12-25
Як цитувати
Хейлік, В. (2014). ОБ’ЄКТИ КОНТРОЛЮ ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ВМІНЬ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ У КОМБІНОВАНОМУ МОВЛЕННЄВОМУ АКТІ «СЛУХАННЯ-ПИСЬМО». Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (24), 109-117. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/1168
Розділ
Статті