РІВНІ РОЗУМІННЯ УСНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ

  • Н.В. Ушакова

Анотація

Статтю присвячено розгляду рівнів розуміння усного повідомлення як характеристики рівня навченості студентів-іноземців. Виокремлення рівнів розуміння аудіотексту аналізується як основа системи роботи з формування вмінь аудіювання в іноземних студентів на початковому етапі вивчення російської мови, що виконує функції мови навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2014-12-25
Як цитувати
Ушакова, Н. (2014). РІВНІ РОЗУМІННЯ УСНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ ЯК ПІДҐРУНТЯ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ УМІНЬ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (24), 94-101. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/1166