ДІЛОВІ ІГРИ, РОЛЬОВІ ІГРИ, ПСИХОДРАМА У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ

  • Г.О. Горпенко

Анотація

Розкрито сутність імітаційно-ігрових методів навчання «ділові ігри», «рольові ігри», «психодрама». Наведені особливості застосування цих методів на заняттях з іноземної мови. Проведено компаративний аналіз та подано рекомендації для проведення занять на основі зазначених методів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2014-12-25
Як цитувати
Горпенко, Г. (2014). ДІЛОВІ ІГРИ, РОЛЬОВІ ІГРИ, ПСИХОДРАМА У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (24), 32-40. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/1158