Некоторые вопросы обучения творческой речевой деятельности на иностранном языке студентов языкового вуза

Ключові слова: інтерактивний, комунікативні цілі, орієнтований на інтереси і потреби учнів, система, творчий

Анотація

 У статті досліджується проблема навчання студентів, які опановують англійську мову в професійних цілях, навичок творчої діяльності мовою, що вивчається. Розкриваються умови, які сприяють формуванню вмінь творчої мовленнєвої дяільності в означеного  контингенту студентів. Аналізуються особливості формування вмінь творчої діяльності на різних етапах навчання англійської мови. Розглядається розроблена авторами методична модель розвитку творчих умінь студентів мовою, що вивчається, і система завдань, спрямована на послідовне навчання студентів творчої мовленнєвої діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Агазаде Н.Г. К вопросу сопоставительного изучения языков. Иностранные языки в школе. Москва, 1960. № 6. C. 107–110.

Гусейнзаде Г.Д. Обучение речевой коммуникации на иностранном языке. Баку: Мутарджим, 2001. 316 c.

Bohlke D. Fluency Oriented Second Language Teaching / eds. M. Celce Murcia, D.M. Brinton, M.A. Snow. Teaching English as a Second or Foreign Language. National Geographic Learning, 2014. P. 121–135.

Brumfit C. Applied Linguistics and Communicative Language Teaching. Annual Review of Applied Linguistics. 1988. Vol. 8. P. 3–13.

Bygate M. Effects of task repetition on the structure and control of language / eds. M. Bygate, P. Skehan, M. Swain. Task based learning: Language Teaching, Learning and Assessment. London: Longman. 2001. P. 23–48.

Cook G.Y. Applied Linguistics. Oxford: Oxford University Press, 2003. 134 p.

Ellis G. How culturally appropriate is the Communicative Approach? ELT Journal. Oxford: Oxford University Press, 1996. № 50/3. P. 213–218.

Gee J.P. Pleasure, learning, video games and life: The projective stance / eds. M. Knobel, C. Lankshvar. A New Literacy Studies Sampler. New York: Peter Lang, 2007. P. 95–114.

Lynch T. Learning from the transcripts of an oral communication task. ELT Journal. Oxford: Oxford University Press, 2007. № 61/4. P. 311–320.

Palmer E. Well Spoken: Teaching speaking to all students. Stenhouse publishers, 2011. 128 p.

Perakylia A. Conversation analysis / eds. J.Y. Gianpietro Gobo, C. Seale, D. Sieveman. Qualitative Research Practice. London: Sage. 2004. P. 165–79.

Richards J.C., Rodgers S.T. Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2014. 410 p.

Widdowson H. Knowledge of Language and Ability for Use. Applied linguistics. 1989. № 10/2. P. 128–37.

Huseynzadq G.C. Xarici dillqrin tqdrisindq islahatlarIn tqtbiqi: mьqllimyцnьmlь tqdrisdqn tqlqbq-yцnьmlь tqdrisq keзid. “Elm” ilinq hqsr olunmuş “Xarici dillqrin tqdrisinin aktual problemlqri” Respublika elmi konfransэnэn materiallarэ. Bakэ: ADU, 2009. S. 220–226.

Опубліковано
2018-10-23
Як цитувати
Шукюрова, Ф. Ш. г. (2018). Некоторые вопросы обучения творческой речевой деятельности на иностранном языке студентов языкового вуза. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (32), 147-156. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2018-32-13