Квест-технології у навчанні іноземних мов

Ключові слова: веб-квест, методика, освітній квест, педагогічна технологія, ресурси Інтернету

Анотація

У статті розглядається технологія освітнього квесту та веб-квесту як інноваційна педагогічна технологія в навчанні іноземних мов. Аналізується дидактична модель, що складається з проблемних завдань, які можна виконати, користуючись інформаційними ресурсами, зокрема, ресурсами Інтернету. Технологія квесту забезпечує особистісну включеність студентів у безперервну інформаційно-мовну діяльність у інтерактивному режимі підготовки проекту, його публічної презентації та оцінки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Багузина Е.И. Веб-квест технология как дидактическое средство формирования иноязычной коммуникативной компетентности : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук [Електронний ресурс] / Е.И. Багузина. – М., 2011. – Режим доступу : http://www.dissercat.com/content/veb-kvest-tekhnologiya-kak-didakticheskoe-sredstvo-formirovaniya-inoyazychnoi-kommunikativno#ixzz4gi31Kdyc.

Ільченко О.В. Використання web-квестів у навчально-виховному процесі [Електронний ресурс] / О.В. Ільченко. – Режим доступу : http://osvita.ua/school/ lessons_summary/edu_technology/30113/

Кононець Н.В. Педагогічні інновації вищої школи : ресурсно-орієнтоване навчання / Н.В. Кононець // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Полтава, 2012. – Вип. 54. – С. 76–80.

Маївка С.В. «Web-квест» як засіб розвитку інформаційної культури та ІКТ-компетентностей на уроках інформатики [Електронний ресурс] / С.В. Маївка. – Режим доступу : http://osvita.pl.km.ua/zosh1/content/1213/files/maivka.pdf.

Николаева В.Д. Применение информационных технологий в обучении иностранному языку / В.Д. Николаева, В.В. Ушницкая, А.С. Несторова // Информатика и образование. – 2003. – № 7. – С. 112–113.

Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / [Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров]. – М. : Академия, 2000. – 254 с.

Проектна технологія [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://pidruchniki.com/18710815/pedagogika/proektna_tehnologiya.

Сокол І.М. «Веб-квест» як інноваційний метод формування творчої особистості [Електронний ресурс] / І.М. Сокол. – Режим доступу : https://prezi.com/tf7lzsyfhd09/presentation.

Сисоєва С.О. Педагогічні технології визначення, структура, проблеми впровадження [Електронний ресурс] / С.О. Сисоєва. – Режим доступу : http://www.archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/npo/2002_4/Sysoyeva.pdf.

Харіна О.О. Веб-квест як сучасна технологія навчання на уроках літератури [Електронний ресурс] / О.О. Харіна. – Режим доступу : http://www.confcontact.com/2013-rol-ukrainovedeniya/6_harina_web.htm3.

Dodge B. Some Thoughts About WebQuests. 1995-1997 [Електронний ресурс] / В. Dodge. – Режим доступу : http://webquest.sdsu.edu/aboutwebquests.html.

March T. Web-Quests for Learning. [Електронний ресурс] / T. March. – 1998. – Режим доступу : http://www.ozline.com/webquests/intro.html.

Webquest.org [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.webquest.org/index.php.
Опубліковано
2018-03-29
Як цитувати
Папіжук, В., & Лозко, О. (2018). Квест-технології у навчанні іноземних мов. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки, (31), 64-74. https://doi.org/10.26565/2073-4379-2017-31-06