Ефективне Використання Сучасних Мультимодальних Засобів для Викладання Китайської Мови
Анотація
Метою даного дослідження є вивчення ефективності сучасних мультимодальних засобів викладання китайської мови для студентів. Розглянуто труднощі, з якими стикаються студенти при опануванні тонів, ієрогліфів, граматики, вимови, словникового запасу та культурних аспектів китайської мови. Актуальність обумовлена значним розвитком технологій, а також необхідністю адаптації освітніх методик до потреб сучасних студентів. Врахування особливостей сприйняття інформації за допомогою новітніх мультимодальних засобів може значно підвищити ефективність викладання китайської мови в закладах вищої освіти. Стаття пропонує аналіз новітніх мультимодальних засобів та окреслює їхню дієвість для різних аспектів навчання. У дослідженні наведено огляд мультимодальних інструментів, таких як Boom Cards, Quizlet, Baamboozle, LearningApps, Storybird, My storybook, Blooket, Kahoot, Wordwall та Classtime. Описано приклади завдань, які можуть бути використані для покращення навичок китайської мови студентів. Аналіз дослідження може допомогти створенню методичних рекомендацій щодо використання мультимодальних засобів у викладанні китайської мови. Висвітлення найбільш ефективних інструментів дозволить інтегрувати їх у навчальні програми університетів, шкіл та мовних курсів. Результати дослідження можуть стати фундаментом для викладачів при створенні семінарів і тренінгів. Матеріал сприятиме їх підготовці до ефективного використання мультимодальних засобів. Використання мультимодальних засобів на практиці може значно покращити навички студентів у вивченні китайської мови та в результаті зробити вивчення мови більш цікавим, запам’ятованим, різноманітним та ефективним.
Завантаження
Посилання
Bocharnykova, T. F., Lembik, S. O., & Prus, N. O. (2024). Multymediini tekhnolohii u vykladanni inozemnykh mov: mozhlyvosti ta perspektyvy v Ukraini. Visnyk nauky ta osvity. Seriia «Filolohiia» [Multimedia technologies in teaching foreign languages: opportunities and prospects in Ukraine. Bulletin of Science and Education. Series ‘Philology’], 11(29), 144-157. (in Ukrainian). https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-11(29)-144-157
Petrovska, N. M. (2024). Vykorystannia khudozhnikh tekstiv pid chas navchannia usnoho movlennia kytaiskoi movy. Movni universalii u mizhkulturnii komunikatsii [The use of literary texts in teaching Chinese oral communication. Language universals in intercultural communication], 14(2), 182-191. (in Ukrainian) https://doi.org/10.31891/2308-4081/2024-14(2)-16
Sova, M. (2024). Informatsiino-metodychne zabezpechennia movnoi osvity v universytetakh Kytaiu. Comparative Professional Pedagogy [Information and methodological support of language education in Chinese universities. Comparative professional pedagogy], 14(2), 182-191. (in Ukrainian) https://doi.org/10.31891/2308-4081/2024-14(2)-16
Chickering, A. W., & Gamson, Z. F. (1987). Seven Principles for Good Practice in Undergraduate Education. AAHE Bulletin, 39(7), 3-7.
Fleming, N. D. (2001). Teaching and Learning Styles: VARK Strategies. Neil Fleming.
Fleming, N. D., & Mills, C. (1992). Not Another Inventory, Rather a Catalyst for Reflection. To Improve the Academy, 11, 137-155.
Gardner, H. (1983). Frames of Mind: The Theory of Multiple Intelligences. New York: Basic Books.
Jewitt, C. (2016). Introducing Multimodality. Routledge.
Jonassen, D. H., & Grabowski, B. L. (1993). Handbook of Individual Differences, Learning, and Instruction. Routledge.
Kolb, D. A. (1984). Experiential Learning: Experience as the Source of Learning and Development. New Jersey: Prentice Hall.
Mayer, R. E. (2009). Multimedia Learning. Cambridge University Press.