КОМУНІКАТИВНІ НАМІРИ ДИСКУРСИВНОЇ СТРАТЕГІЇ СХВАЛЕННЯ (на матеріалі англомовного кінодискурсу)
Ключові слова:
комунікативна стратегія, комунікативний намір, схвалення, похвала, комплімент, лестощі, захоплення, подяка.
Анотація
У статті подані результати аналізу реалізації комунікативної стратегії схвалення в англомовному кінодискурсі. Стратегія схвалення визначається як висловлення позитивної оцінки певного об’єкта, особи, дії або ситуації. У дискурсі схвалення втілюється через гіпонімічні стосовно схвалення комунікативні наміри похвали, компліменту, лестощів, захоплення й подяки. Основними критеріями розмежування комунікативних намірів схвалення є: щирість :: нещирість, конфліктність :: кооперативність, конвеніональність :: неконвенціональність.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Гулієва, Д. (1). КОМУНІКАТИВНІ НАМІРИ ДИСКУРСИВНОЇ СТРАТЕГІЇ СХВАЛЕННЯ (на матеріалі англомовного кінодискурсу). Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1102(77), 94-99. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/2567
Розділ
Дискурсологія: семантика і прагматика