Практичні аспекти застосування сучасних онлайн-платформ у професійній підготовці майбутніх філологів англійської мови

  • Марина Конєва Кафедра методики i практики викладання iноземноï мови Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна http://orcid.org/0000-0003-1395-9838
  • Олена Колтунова Кафедра методики i практики викладання iноземноï мови Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-1810-6538
Ключові слова: інтернет-ресурси, новітні засоби навчання, онлайн-навчання, онлайн-платформи, підготовка майбутніх філологів

Анотація

У статті підіймають питання використання сучасних онлайн платформ і цифрових технологій у процесі професійної підготовки майбутніх філологів англійської мови. Теоретичний аналіз сучасних досліджень показав актуальність інтеграції мережевих засобів навчання в освітній процес. Як осередок потенційних навчальних ресурсів Інтернет є безмежним середовищем для вивчення англійської мови, тому його використання є досить поширеним. Сучасними онлайн-ресурсами є освітні платформи для навчання, що створені спеціально для змішаного та дистанційного навчання учнівської та студентської молоді та покликані забезпечувати здобувачів освіти відео інструкціями, конспектами, тестами та можливістю відслідковувати свій навчальний прогрес. Метою статті є виявлення практичних аспектів застосування сучасних онлайн-платформ у професійній підготовці майбутніх філологів англійської мови. Об’єктом дослідження є процес професійної підготовки майбутніх філологів англійської мови. Предметом дослідження є онлайн-платформи як дидактичне середовище здобувачів освіти. У процесі професійної діяльності доцільною до використання є онлайн-платформа для вивчення англійської мови MyEnglishLab. Інтерактивна платформа дає можливість комунікувати зі студентами в режимі реального часу, моніторити успіхи окремих студентів і групи у цілому, отримувати звіти виконаних завдань онлайн. Ще одним ресурсом навчання у Інтернеті є онлайн-курси. Такими спеціалізованими курсами є «Very Verified», «Бізнес-англійська», Coursera, Moodle. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у теоретичному досліджені та практичному використанні інформаційно-комунікативних технологій зі здобувачами освіти на заняттях з вивчення англійської мови, пошуку нових шляхів удосконалення навичок говоріння, комунікації, спілкування майбутніх філологів, дослідження та застосування способів організації дистанційного та змішаного навчання англійської мови.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Chernenko, V. O., Romanetsʹ, Yu. V. (2011). Suchasnyi stan vykorystannia merezhevykh informatsiino‐komunikatsiinykh tekhnolohii u svitovii pedahohichnii praktytsi [The current state of use of network information and communication technologies in world pedagogical practice]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 2(22). Retrieved from http://www.journal.iitta.gov.ua. (in Ukrainian)

Coursera. Retrieved from https://ru.coursera.org/

Danko, Yu. A. (2012). Fenomen sotsialnykh merezh u konteksti stanovlennia i rozvytku merezhevoho suspilstva [The phenomenon of social networks in the context of the formation and development of a network society]. Visnyk Mizhnarodnoho Slovianskoho universytetu [Bulletin of the International Slavic University], 15(1/2), 53–61. (in Ukrainian)

Gorodnicha, L . V, Olkhovik, M. V, & Gergul, S. M. (2020). Dosvid vykorystannya onlayn platform pid chas dystantsiynoyi pidhotovky maybutnikh filolohiv [Experience in using online platforms during distance training of future philologists]. Aktualʹnye nauchnye yssledovanyya v sovremennom myre [Current scientific research in the modern world], 4(60), Vol. 7, 67–71. (in Ukrainian)

Holubnycha, L., Kostikova, I., Kravchenko, H., Simonok, V., & Serheieva, H. (2019). Cloud computing for university students’ language learning. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 11(4), 55–69. doi: http://dx.doi.org/10.18662/rrem/157

Ikonnikova, M., & Komochkova, O. (2019). Modern online platforms and digital technologies in teaching linguistics in the higher education practice. Information Technologies and Learning Tools, 73(5), 125–134.

Kostikova, I. I (2021). Onlayn navchannya inozemnoyi movy u zakladakh vyshchoyi osvity [Online foreign language teaching in higher education institutions]. Zbirnyk tez dopovidey V Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi internet-konferentsiyi «Inozemna mova u profesiyniy pidhotovtsi spetsialistiv: problemy ta stratehiyi» [Collection of abstracts of the V International scientific-practical Internet conference «Foreign language in professional training: problems and strategies»]. Kropyvnytskyi: RVV TsDPU imeni V. Vinnichenko, 156–158. Retrieved from https://www.cuspu.edu.ua/images/files-2021/konferencii/ONLINE_BOOK_OF_ABSTRACTS_2021.pdf#page=156 (in Ukrainian)

Lytovchenko, I., Ogienko, O., Sbruieva, A., & Sotska, H. (2018). Teaching English for specific purposes to adult learners at university: methods that work. Advanced education, 10, 69–75. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2018_10_12.

My English Lab. Retrieved from https://www.pearson.com/english/myenglishlab.html

Oleksiuk, N. V. (2015). Vykorystannia elektronnykh sotsialnykh merezh u sotsialno‐pedahohichnii roboti zi shkoliaramy [The use of electronic social networks in socio-pedagogical work with students]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 48(4), 88–102. Retrieved from http://lib.iitta.gov.ua/10440/1/1273‐4811‐1‐PB.pdf (in Ukrainian)

Protsko, Ye. S., & Postolenko, I. S. (2018). Dosvid vykorystannia systemy Moodle dlia navchannia inozemnykh mov [Experience in using the Moodle system for learning foreign languages]. International Multidisciplinary Conference Key Issues of Educationa and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland [International Multidisciplinary Conference Key Issues of Education and Sciences: Development Prospects for Ukraine and Poland]. Stalowa Wola, Republic of Poland. July 20th‐21st, 151–154. (in Ukrainian)

Rashkevich, Yu. M. (2016). Metodychni rekomendatsiyi dlya rozroblennya profiliv stupenevykh prohram, vklyuchayuchy prohramni kompetentnosti ta prohramni rezulʹtaty navchannya [Guidelines for developing profiles of degree programs, including program competencies and program learning outcomes]. Kyiv: Polygraph Plus LLC. (in Ukrainian)

Romanyuk, S. M. (2016). Dystantsiyne navchannya inozemnoyi movy: porivnyalʹnyy analiz suchasnykh platform ta onlayn-servisiv [Distance learning of a foreign language: a comparative analysis of modern platforms and online services]. Visnyk Dnipropetrovsʹkoho universytetu imeni Alʹfreda Nobelya [Bulletin of Alfred Nobel University of Dnepropetrovsk. Series]. Pedagogical sciences, 1(11), 318–325. (in Ukrainian)

Wang, C., & Winstead, L. (2016). Handbook of research on foreign language education in the digital age. IGI Global, 1-459. Web. 21. doi: 10.4018/978-1-5225-0177-0 Retrieved from https://www.academia.edu/27181893/Handbook_of_Research_on_Foreign_Language_Education_in_the_Digital_Age

Very Verified. Retrieved from https://verified.edera.com/ua

Опубліковано
2022-07-27
Як цитувати
Конєва, М., & Колтунова, О. (2022). Практичні аспекти застосування сучасних онлайн-платформ у професійній підготовці майбутніх філологів англійської мови. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, (95), 85-91. https://doi.org/10.26565/2786-5312-2022-95-11