Гіперо-гіпонімічні відношення у термінології маркетингу сучасної німецької мови

  • Світлана Іванівна Вовчанська Тернопільський національний економічний університет
Ключові слова: гіперо-гіпонімія, німецька маркетингова термінологія, “неправильна“ родо-видова група, формально-семантична опозиція

Анотація

У статті проаналізовано закономірності та специфікугіперо-гіпонімічної організації німецької терміносистеми маркетингу, виявлено домінування формально-семантичнихгіпонімічних опозицій та “неправильних” родовидових груп.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Герд А.С. Основы научно-технической лексикографии (как работать над терминологическим словарем) / А/С. Герд. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1986. – 72 с.

Головин Б.Н. Лингвистические основы учения о терминах : [учеб. пособие] / Б.Н. Головин, Р.Ю. Кобрин. – М. : Высшая школа, 1987. – 105 с.

Как работать над терминологией. Основы и методы [Пособие сост. по трудам Д.С. Лотте и Ком. науч.-техн. терминологии АН СССР]. – М. : Наука, 1968. – 76 с.

Канделаки Т.Л. Семантика и мотивированость терминов / Т.Л. Канделаки ; Ком. науч.-техн. терми-нологии АН СССР. – М. : Наука, 1977. – 167 с.

Кочерган М.П. Зіставне мовознавство і проблема мовних картин світу / М.П. Кочерган // Мовознавство, 2004. – № 5–6. – С. 12–21.

Кочерган М.П. Вступ до мовознавства : [підручник] / М.П. Кочерган. – Вид. 2-ге. – К. : ВЦ “Академія”, 2005. – 368 с.

Крижанівська А.Г. Актуальні проблеми упорядкування наукової термінології / А.Г. Крижанівська, Л.О. Симоненко. – К., 1987. – 163 c.

Куликова И.С. Введение вметалингвистику (системный, лексикографический и коммуникативно-прагматический аспекты лингвистической терминологии) / И.С. Куликова, Д.В. Салмина. – СПб. : САГА, 2002. – C. 43.

Лайонз Дж. Введение в теоретическую лингвистику / Дж. Лайонз. – М. : Прогресс, 1978. – 356 с.

Панько Т.І. Українське термінознавство : [підручник для студ. гуманітар. спец. вищ. навч. закл.] / Т.І. Панько, І.М. Кочан, Г.П. Мацюк. – Л. : Світ, 1994. – 216 с.

Плотников Б.А. Основы семасиологии / Б.А. Плотников. – Минск : Высшая школа, 1984. – 104 с.

Попова З.Д. Лексическая система языка (внутренняя организация, категориальный аппарат и приемы изучения) / З.Д. Попова, И.А. Стернин. – Воронеж : Изд-во Воронеж. ун-та, 1984. – С. 91–92.

Реформатский А.А. Введение в языковедение / А.А. Реформатский. – [4-е изд.].– М. : Просвещение, 1967. – 542 с.

Реформатский А.А. Что такое термин и терминология / А.А. Реформатский // Вопросы терминологии. – М. : Изд-во АН СССР, 1961. – С. 46–54.

Романова Н.П. Лингвистическая терминология в системе и развитии / Н.П. Романова, М.И. Чемерисина. – Новосибирск : Изд-во Новосибир. ун-та, 1987. – 92 с.

Руколянська Н. Гіперо-гіпонімічні відношення в термінології кримінально-процесуального права / Н. Руколянська // Українська термінологія і сучасність : [зб. наук. праць]. – К. : КНЕУ, 2007. – Вип. VIІ. – C. 118–120.

Симоненко Л.О. Формування української біологічної термінології / Л.О. Симоненко.– К. : Наук. думка, 1991. – C. 16–18.

Суперанская А.В. Общая терминология: вопросы теории / А.В. Суперанская, Н.В. Подольская, Н.В. Васильева. – М. : Наука, 1989. – C. 110–112.

Українська мова. Енциклопедія. – К. : Українська енциклопедія, 2000. – С. 629–630.

Шелов С.Д. Термин. Терминологичность. Терминологические определения / С.Д. Шелов. – СПб. : Филологический факультет СПбГУ, 2003. – С. 91.

Опубліковано
2019-10-09
Як цитувати
Вовчанська, С. І. (2019). Гіперо-гіпонімічні відношення у термінології маркетингу сучасної німецької мови. Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія: Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов, 1072(76), 105-109. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/foreignphilology/article/view/14534