Емпатична комунікація як атрибут ефективної політичної пропаганди

  • Д. М. Павлов
Ключові слова: політична пропаганда, емпатична комунікація, ефективність, емоції, особистість, гідність, цінності.

Анотація

Досліджується емпатична комунікація як важлива складова ефективної політичної пропаганди. Емпатична комунікація осмислюється як дієвий інструмент перетворення політичної реальності у сприйнятті індивідів та як канал покращення відносин політичних суб’єктів з їх фактичними та потенційними прибічниками. Обґрунтовується, що емпатична комунікація забезпечує максимальну реалізацію та потенціал пропаганди, оскільки здатна залучати соціальних суб’єктів у процес політичної творчості на найвищому рівні самовіддачі як втілювачів власних життєвих смислів через інстанцію політичного.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Бергер П. Социальное конструирование реальности. Трактат по социологии знания / П.Бергер, Т.Лукман. – М.: „Academia–Центр” „МЕДИУМ”, 1995. – 323 с.

Бергер П.Л. Приглашение в социологию: гуманистическая перспектива / П.Л.Бергер; пер. с англ. под. ред. Б.С. Батыгина. – М.: Аспект-пресс, 1996. – 168 с.

Prevost A.K. A Perfect Campaign: The Role of Money, Organization, and Strategy / A.K.Prevost, J.A.Thurber // The 2008 Presidential Elections: A Story in Four Acts / Ed. E.Jones, S.Vassallo. – New York: Palgrave Macmillan, 2009. – P. 99-114.

Луман Н. Общество как социальная система / Н.Луман; пер. с нем./ А. Антоновский. – М: Издательство „Логос”, 2004. – 232 с.

Делёз Ж. Анти-Эдип: Капитализм и шизофрения / Ж.Делёз, Ф.Гваттари; пер. с франц. и послесл. Д.Кралечкина; науч. ред. В.Кузнецов. – Екатеринбург: У-Фактория, 2007. – 672 с.

Райх В. Психология масс и фашизм / В.Райх. – СПб.: Университетская книга; М.: Прогресс, 1997. – 377 с.

Маффесоли М. Околдованность мира или божественное социальное / М.Маффесоли // Социо-Логос / Альманах Российско-французского центра социологических исследований Института социологии Российской Академии наук. – Вып.1. – М.: Прогресс, 1991. – С. 274-283.
Опубліковано
2016-05-12
Як цитувати
Павлов, Д. М. (2016). Емпатична комунікація як атрибут ефективної політичної пропаганди. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", 28, 68-74. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/5813