„ЕФЕКТ ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ” ЯК ТЕОРЕТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ

  • А.С. Самброс
Ключові слова: ефект віддзеркалення, політичний маркетинг, прикладна політологія, політичний ринок, політичні технологій, альтернативна політична культура, політичний мейнстрім, проекріейтор, клієнт

Анотація

Розглядається концепція „ефекту віддзеркалення” як важливий елемент політичного маркетингу і теорії прикладних політичних наук. Досліджується вплив маркетингових технологій на розвиток політичного процесу та створення політичних продуктів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2012-10-29
Як цитувати
Самброс, А. (2012). „ЕФЕКТ ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ” ЯК ТЕОРЕТИЧНА КОНЦЕПЦІЯ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1031), 24-30. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2976