„ЕФЕКТ ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ” ЯК ПРОБЛЕМА ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

  • А.С. Самброс
Ключові слова: ефект віддзеркалення, політичний маркетинг, прикладна політологія, політичний ринок, політичне поле, політичні технології, політичний продукт, програмування попиту, моделі поведінки споживачів

Анотація

Розглядається зв’язок між концепцією „ефекту віддзеркалення” та сучасним етапом розвитку технологій політичного маркетингу. Досліджується вплив „ефекту віддзеркалення” на  процес розробки та використання політичних продуктів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2013-06-01
Як цитувати
Самброс, А. (2013). „ЕФЕКТ ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ” ЯК ПРОБЛЕМА ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1060), 118-123. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2925