МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЇ У ВИБОРЧОМУ ПРОЦЕСІ: СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ

  • С.В. Рум’янцева
Ключові слова: медіа-технології, виборчі технології, інформація, мас-медіа, Інтернет-ЗМІ

Анотація

Розглядається поняття медіа-технологій у виборчому процесі. Медіа-технології у сфері виборчого процесу визначаються, як сукупність методів, операцій і способів передачі й подання інформації або даних зацікавленими суб’єктами виборчого процесу з метою впливу на свідомість виборців. Виокремлюються причини можливих маніпуляцій за допомогою медіа-технологій суб’єктів виборчого процесу. Основна увага приділяється Інтернет-ЗМІ як перспективному напряму дослідження.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Опубліковано
2013-06-01
Як цитувати
Рум’янцева, С. (2013). МЕДІА-ТЕХНОЛОГІЇ У ВИБОРЧОМУ ПРОЦЕСІ: СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", (1060), 113-118. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/politology/article/view/2924