ПОЛІТИЧНА АГІТАЦІЯ ТА ПРОПАГАНДА НА ТЕЛЕБАЧЕННІ: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ

  • Максим Гончаренко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022 https://orcid.org/0000-0001-5841-0190
Ключові слова: телебачення, медіа, пропаганда, агітація, політична реклама, ЗМІ, вибори, державна політика

Анотація

Висвітлюється  тема політичної агітації та пропаганди на телебаченні з акцентом на методи, ефективність та етичні аспекти впливу на громадську думку та політичні процеси. Аналізуються різноманітні методи та тактики, що застосовуються в політичній агітації на телебаченні, включаючи емоційний вплив, створення образів та риторику, а також розглядається їхній вплив на формування громадської думки та поведінки глядачів.

У роботі проводиться зіставлення практик політичної агітації у різних країнах та контекстах, що дозволяє виділити основні відмінності та подібності у підходах до використання телевізійної агітації. Цей аналіз виявляє значимість політичного контексту та культурних особливостей для формування ефективних стратегій комунікації через телебачення.

Розглядаються такі важливі етичні питання, пов’язані з використанням телевізійної агітації, як свобода інформації, маніпуляція громадською думкою та необхідність захисту суспільства від небажаного негативного впливу. Окрема увага приділяється потенціалу технологічних змін, прозорості та розвитку етичних стандартів для покращення практик використання телевізійної агітації з політичною метою.

Підсумковий висновок роботи наголошує на важливості вивчення та розуміння впливу телевізійної агітації на громадську думку та суспільно-політичні процеси, а також необхідність дотримання етичних норм у процесі підготовки та видачі матеріалу соціально-політичного характеру для забезпечення свободи інформації та захисту демократичних цінностей у суспільстві.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Максим Гончаренко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022

Аспірант кафедри політології.

Посилання

Gurkivska, A. 2021. Conceptualization of the concept of "political propaganda". Bulletin of Lviv University. Philosopher-political scientist series. Studies. 35 :. 150-160. URL: http://www.fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/352021/35_2021.pdf

Namestnik, V. 2023. Ukrainians began to watch television less often due to «Ukrainian propaganda». Manipulation UR.L.: https://disinfo.detector.media/post/ukraintsi-pochaly-ridshe-dyvytys-telebachennia-cherez-ukrainsku-propahandu

Bayrachna, L.K. 2013. The role of mass media in shaping the political image of state power, Information and Law 3(9) : 97-104. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Infpr_2013_3_11

Опубліковано
2023-06-30
Як цитувати
Гончаренко, М. (2023). ПОЛІТИЧНА АГІТАЦІЯ ТА ПРОПАГАНДА НА ТЕЛЕБАЧЕННІ: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", 43, 47-50. https://doi.org/10.26565/2220-8089-2023-43-06
Розділ
ЗАГАЛЬНИЙ