ПОЛІТИЧНА АГІТАЦІЯ ТА ПРОПАГАНДА НА ТЕЛЕБАЧЕННІ: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ
Анотація
Висвітлюється тема політичної агітації та пропаганди на телебаченні з акцентом на методи, ефективність та етичні аспекти впливу на громадську думку та політичні процеси. Аналізуються різноманітні методи та тактики, що застосовуються в політичній агітації на телебаченні, включаючи емоційний вплив, створення образів та риторику, а також розглядається їхній вплив на формування громадської думки та поведінки глядачів.
У роботі проводиться зіставлення практик політичної агітації у різних країнах та контекстах, що дозволяє виділити основні відмінності та подібності у підходах до використання телевізійної агітації. Цей аналіз виявляє значимість політичного контексту та культурних особливостей для формування ефективних стратегій комунікації через телебачення.
Розглядаються такі важливі етичні питання, пов’язані з використанням телевізійної агітації, як свобода інформації, маніпуляція громадською думкою та необхідність захисту суспільства від небажаного негативного впливу. Окрема увага приділяється потенціалу технологічних змін, прозорості та розвитку етичних стандартів для покращення практик використання телевізійної агітації з політичною метою.
Підсумковий висновок роботи наголошує на важливості вивчення та розуміння впливу телевізійної агітації на громадську думку та суспільно-політичні процеси, а також необхідність дотримання етичних норм у процесі підготовки та видачі матеріалу соціально-політичного характеру для забезпечення свободи інформації та захисту демократичних цінностей у суспільстві.
Завантаження
Посилання
Gurkivska, A. 2021. Conceptualization of the concept of "political propaganda". Bulletin of Lviv University. Philosopher-political scientist series. Studies. 35 :. 150-160. URL: http://www.fps-visnyk.lnu.lviv.ua/archive/352021/35_2021.pdf
Namestnik, V. 2023. Ukrainians began to watch television less often due to «Ukrainian propaganda». Manipulation UR.L.: https://disinfo.detector.media/post/ukraintsi-pochaly-ridshe-dyvytys-telebachennia-cherez-ukrainsku-propahandu
Bayrachna, L.K. 2013. The role of mass media in shaping the political image of state power, Information and Law 3(9) : 97-104. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Infpr_2013_3_11
Авторські права та ліцензування.
Ліцензійні умови: автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі.
Якщо стаття прийнята до друку в журналі "Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", автор має підписати угоду про передачу авторських прав. Угода надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Цією угодою автор засвідчує, що поданий матеріал:
- не порушує авторських прав інших осіб або організацій;
- не був опублікований раніше у інших видавництвах та не був поданий до публікації у інші видання.
Автор передає редколегії права на:
- публікацію статті українською (англійською) мовою та розповсюдження її друкованої версії;
- переклад статті англійською мовою (для статей українською мовою) та розповсюдження друкованої версії перекладу;
- розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою), через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях тощо).
Автор зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
- Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
- Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
- Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
- Розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
- персональних web-ресурсах усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).