ПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖ: ПІДГОТОВКА, ВИКОРИСТАННЯ, АНАЛІЗ
Анотація
Досліджується політичний імідж, його формування, використання та аналіз. Розглянуто актуальні підходи та методи створення та ефективного використання політичного іміджу під час комунікації політика з громадянами. Основною метою є не тільки узагальнення знань у цій сфері, а й виявлення ключових факторів, що впливають на ефективність агітації за політичних кандидатів.
Здійснюється історичний огляд політичного іміджу, починаючи з перших проявів до сучасних тенденцій. Автор розглядає важливість політичного іміджу у сучасних виборчих кампаніях та його роль у формуванні громадської думки та вирішенні виборців. Досліджується вплив індивідуального бренду політичних діячів на ефективність агітації. Автор звертає увагу на необхідність консистентності та відповідності дій та промов політичних діячів для досягнення успішного використання політичного іміджу.
Аналізуються сучасні інструменти та технології, які допомагають політичним діячам створювати та керувати своїм іміджем. Автор досліджує вплив соціальних мереж, телебачення, реклами та інших медіа-каналів на формування політичного іміджу.
Робиться висновок про важливість політичного іміджу в сучасній політичній арені. Даються корисні рекомендації для політичних діячів та консультантів, допомагаючи їм розуміти та використовувати політичний імідж у своїй роботі.
Завантаження
Посилання
Bayrachna, L.K. 2013. The role of mass media in forming the political image of state power, Information and law 3(9) : 97-104.
Political science encyclopedic dictionary/Ref. V.P. Horbatenko; Under the editorship Shemshuchenko, V.D. Babkina, V. P. Horbatenko. 2004. 2nd ed., add. and processing. K.: Genesis.
Kornienko, V. O., Denisyuk, S. G. 2009. The image of a political leader: problems of formation and practical implementation: Monograph. Vinnytsia: UNIVERSUM-Vinnytsia.
Авторські права та ліцензування.
Ліцензійні умови: автори зберігають авторське право, а також надають право журналу публікувати оригінальні наукові статті, що містять результати досліджень і не знаходяться на розгляді для опублікування в інших віданнях. Всі матеріали поширюється на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License International CC-BY, яка дозволяє іншим розповсюджувати роботу з визнанням авторства цієї роботи і першої публікації в цьому журналі.
Якщо стаття прийнята до друку в журналі "Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", автор має підписати угоду про передачу авторських прав. Угода надсилається на поштову (оригінал) або електронну адресу (сканована копія) Редакції журналу.
Цією угодою автор засвідчує, що поданий матеріал:
- не порушує авторських прав інших осіб або організацій;
- не був опублікований раніше у інших видавництвах та не був поданий до публікації у інші видання.
Автор передає редколегії права на:
- публікацію статті українською (англійською) мовою та розповсюдження її друкованої версії;
- переклад статті англійською мовою (для статей українською мовою) та розповсюдження друкованої версії перекладу;
- розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою), через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті журналу, в електронних базах даних, репозитаріях тощо).
Автор зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками:
- Використовувати матеріали статті повністю або частково з освітньою метою.
- Використовувати матеріали статті повністю або частково для написання власних дисертацій.
- Використовувати матеріали статті для підготовки тез, доповідей конференцій, а також усних презентацій.
- Розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту журналу) на:
- персональних web-ресурсах усіх авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).