КОМУНІКАЦІЯ ПОЛІТИКА З АУДИТОРІЄЮ: ЗАСОБИ ТА СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ

  • Максим Гончаренко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022 https://orcid.org/0000-0001-5841-0190
Ключові слова: комунікація, вплив, агітація, інформація, медіа, політика, політична комунікація

Анотація

Досліджується процес та механізми комунікації політика з аудиторією, роль зовнішніх та кон’юнктурних факторів, їхній вплив на ефективність комунікації та доцільність використання окремих засобів взаємодії. Розглядаються фактори, що безпосередньо впливають на якість контакту політичного актора з виборцями, а також ті, що опосередковано впливають на актуальність політичних заяв. Сформульовані принципи оцінки ефективності комунікації з певною аудиторією. Розкрито актуальні проблеми комунікації політика з аудиторією у науковій, суспільній, громадський та політичній сферах. Проблема комунікації політика з аудиторією актуалізована у науковій, суспільно-політичній, громадський, суто політичній сферах.

Аналізується ефективність та доцільність використання окремих форматів комунікації політика з аудиторією на тлі різних зовнішніх умов. Акцентується увага на необхідності ретельного аналізу не тільки аудиторії як такої, а й сторонніх факторів, які можуть вплинути на сприйняття інформації виборцем. Дослідження окремих форматів та специфіки їхнього застосування у комунікації політика з аудиторією відкриває можливості для більш ефективної та прозорої взаємодії політичних акторів з громадянським суспільством. Це уможливлює створення, поліпшення та ефективне використання найбільш доцільних засобів публічної комунікації. Надаються рекомендації для підготовки, редагування та оцінки ефективності заходів з публічної комунікації у контексті політичної діяльності.

Доводиться наявність зв’язку між ефективністю певного засобу комунікації та зовнішніми факторами. Пропонуються методи оцінки доцільності використання різних засобів публічної комунікації та акцентується увага на їхній специфіці. Пропонується гіпотеза про суттєвий вплив зовнішніх факторів на сприйняття інформації аудиторією, зокрема на політичну поведінку виборців.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Максим Гончаренко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, майдан Свободи, 4, Харків, 61022

Аспірант кафедри політології.

Посилання

Voznesenska, O. 2004. Political text and electoral behavior of the population, Social Psychology 5 (7): 30-38 (in Ukrainian).

Voznesenska, O. 1997. The influence of the appearance of candidates for deputies on the electoral behavior of voters, Problems of political psychology and its role in the formation of a citizen of the Ukrainian state: Materials of the Second Vseukr. conference, 13–14.11.1997, Kyiv: 27–39 (in Ukrainian).

Voznesenska, O. 1996. Formation of the image of the President of Ukraine by means of documentary photography, Scientific studies in political psychology. Kyiv 2 : 158-169 (in Ukrainian).

Rybachuk, M.F. 2000. Elections and information space of Ukraine: legal and organizational context, The role and place of mass media in the election process. Kyiv: Central Committee of Ukraine : 80-83 (in Ukrainian).

Horbatenko, V. 2005. Propaganda, Political dictionary: Education. manual for students higher education closing / Under the editorship M. F. Golovaty and O. V. Antoniuk. Kyiv: MAUP : 624-625. URL: https://maup.com.ua/assets/files/lib/book/kv_08.pdf (in Ukrainian).

Frolov, P. 1996. The image of a political leader in print media: ways and methods of study, Scientific studies on political psychology. Kyiv: Agropromvydav of Ukraine, Iss.2. :147-158 (in Ukrainian).

Опубліковано
2022-07-15
Як цитувати
Гончаренко, М. (2022). КОМУНІКАЦІЯ ПОЛІТИКА З АУДИТОРІЄЮ: ЗАСОБИ ТА СПЕЦИФІКА ЗАСТОСУВАННЯ. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія "Питання політології", 41, 52-58. https://doi.org/10.26565/2220-8089-2022-41-07
Розділ
ЗАГАЛЬНИЙ