ОЗДОРОВЧІ Й МОРАЛЬНІ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Людмила Олексіївна Кравцова Кафедра російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
  • Ірина Семенівна Манойло Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: формування особистості, культура мовлення, мовленнєва діяльність

Анотація

В статті розглядається проблема ролі мовленнєвої культури
вчителя в системі оздоровчих і моральних засобів впливу на учнів. Розглядаються функції педагогічного спілкування і впливу слова, мови, мовленнєвої діяльності на формування особистості.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографії авторів

Людмила Олексіївна Кравцова, Кафедра російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Старший викладач
Ірина Семенівна Манойло, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Старший викладач

Посилання

1. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.

2. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000, – 308 с.

3. Бабич Н.Д. Основи культури мовлення. Львів: Світ, 1990. – 232 с.

4. Вересаев В.В. Собрание сочинений в 5 томах. Т.5. – М.: Б-ка “Огонек”, 1961. – 527 с.

5. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема. Харків, 1999, – 154 с.

6. Сытин Г.Н. Животворящая сила. Помоги себе сам. – М.: Энергоатомиздат, 1990. – 413 с.
Опубліковано
2015-09-23
Цитовано
Як цитувати
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (2015). ОЗДОРОВЧІ Й МОРАЛЬНІ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (24), 103-108. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3883