ОЗДОРОВЧІ Й МОРАЛЬНІ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Людмила Олексіївна Кравцова Кафедра російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
  • Ірина Семенівна Манойло Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

Abstract

В статті розглядається проблема ролі мовленнєвої культури
вчителя в системі оздоровчих і моральних засобів впливу на учнів. Розглядаються функції педагогічного спілкування і впливу слова, мови, мовленнєвої діяльності на формування особистості.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Людмила Олексіївна Кравцова, Кафедра російської мови філологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Старший викладач
Ірина Семенівна Манойло, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Старший викладач

References

1. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.

2. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000, – 308 с.

3. Бабич Н.Д. Основи культури мовлення. Львів: Світ, 1990. – 232 с.

4. Вересаев В.В. Собрание сочинений в 5 томах. Т.5. – М.: Б-ка “Огонек”, 1961. – 527 с.

5. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема. Харків, 1999, – 154 с.

6. Сытин Г.Н. Животворящая сила. Помоги себе сам. – М.: Энергоатомиздат, 1990. – 413 с.
Published
2015-09-23
Cited
How to Cite
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (2015). ОЗДОРОВЧІ Й МОРАЛЬНІ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (24), 103-108. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3883