ОЗДОРОВЧІ Й МОРАЛЬНІ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Abstract
В статті розглядається проблема ролі мовленнєвої культури
вчителя в системі оздоровчих і моральних засобів впливу на учнів. Розглядаються функції педагогічного спілкування і впливу слова, мови, мовленнєвої діяльності на формування особистості.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 270 с.
2. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000, – 308 с.
3. Бабич Н.Д. Основи культури мовлення. Львів: Світ, 1990. – 232 с.
4. Вересаев В.В. Собрание сочинений в 5 томах. Т.5. – М.: Б-ка “Огонек”, 1961. – 527 с.
5. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема. Харків, 1999, – 154 с.
6. Сытин Г.Н. Животворящая сила. Помоги себе сам. – М.: Энергоатомиздат, 1990. – 413 с.
2. Зязюн І.А. Педагогіка добра. Ідеали і реалії. – Київ: 2000, – 308 с.
3. Бабич Н.Д. Основи культури мовлення. Львів: Світ, 1990. – 232 с.
4. Вересаев В.В. Собрание сочинений в 5 томах. Т.5. – М.: Б-ка “Огонек”, 1961. – 527 с.
5. Пасинок В.Г. Мовна підготовка студентів як загальнопедагогічна проблема. Харків, 1999, – 154 с.
6. Сытин Г.Н. Животворящая сила. Помоги себе сам. – М.: Энергоатомиздат, 1990. – 413 с.
Published
2015-09-23
Cited
How to Cite
Кравцова, Л. О., & Манойло, І. С. (2015). ОЗДОРОВЧІ Й МОРАЛЬНІ ФУНКЦІЇ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (24), 103-108. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3883
Section
Статті