ВПЛИВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ТА ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
пізнавальний інтерес, творчість, активність, творча активність, творчий потенціал, мотив, науково-дослідницька діяльність
Анотація
В статті обґрунтовано вплив розвитку стійкого пізнавального інтересу та творчої активності студентів на ефективність науково-дослідницької діяльності, визначено значення мотивації науково-дослідницької діяльності студентів.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Бойко Я. Організація самостійної роботи студентів у вищих педагогічних навчальних закладах // Рідна школа. – 2009. – № 10. – С.19.
2. Бондаревський В.Б. Воспитание интереса к знаниям и потребности к самообразованию. Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1985. – 143 с.
3. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леонтьев. – М.: Смысл; Издательский центр «Академия», 2004. – 352 с.
4. Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів / Харк. держ. пед. ун. ім. Г.С. Сковороди. – 2-ге вид., доп. – X.: О.В.С., 2000. – 185 с.
5. Ничкало Н.Г. Професійно-технічній освіті – державну підтримку та науково-педагогічне забезпечення // Нові технології навчання: Наук. метод. зб. Вип. 15. – К.: ІСДО, 1995. – С.11.
6. Платонов К.К. Короткий словник системи психологічних понять / К.К. Платонов. – К.: Вища школа, 1981. – 175 с.
7. Посталюк Н.Ю. Творческий стиль деятельности. Педагогический аспект. Изд.-во Казанского университета, 1989. – 205с.
8. Семенов Ю.Г. Мотивационные аспекты адаптации // Нова парадигма: Вип. 12. – Запоріжжя, 1999. – С. 29-36.
9. Чобітько М.Г. Особистісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура // Педагогіка і психологія. – 2005. – № 3 (48). – С. 48-56.
10. Щукіна Г.І. Проблема пізнавального інтересу в педагогіці. – М.: Педагогіка, 1971.
2. Бондаревський В.Б. Воспитание интереса к знаниям и потребности к самообразованию. Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1985. – 143 с.
3. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность / А.Н.Леонтьев. – М.: Смысл; Издательский центр «Академия», 2004. – 352 с.
4. Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів / Харк. держ. пед. ун. ім. Г.С. Сковороди. – 2-ге вид., доп. – X.: О.В.С., 2000. – 185 с.
5. Ничкало Н.Г. Професійно-технічній освіті – державну підтримку та науково-педагогічне забезпечення // Нові технології навчання: Наук. метод. зб. Вип. 15. – К.: ІСДО, 1995. – С.11.
6. Платонов К.К. Короткий словник системи психологічних понять / К.К. Платонов. – К.: Вища школа, 1981. – 175 с.
7. Посталюк Н.Ю. Творческий стиль деятельности. Педагогический аспект. Изд.-во Казанского университета, 1989. – 205с.
8. Семенов Ю.Г. Мотивационные аспекты адаптации // Нова парадигма: Вип. 12. – Запоріжжя, 1999. – С. 29-36.
9. Чобітько М.Г. Особистісно орієнтоване професійне навчання: зміст і структура // Педагогіка і психологія. – 2005. – № 3 (48). – С. 48-56.
10. Щукіна Г.І. Проблема пізнавального інтересу в педагогіці. – М.: Педагогіка, 1971.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Уйсімбаєва, Н. В. (2015). ВПЛИВ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ТА ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 178-185. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3856
Розділ
Статті