ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ

  • Лідія Володимирівна Кузьміна Харківський національний університет радіоелектроніки
Ключові слова: лінгводидактика, комунікативно-діяльнісний підхід, особистісно зорієнтоване навчання, метод «папка успіху».

Анотація

У  статті  охарактеризовано  лінгводидактичні  засади  навчання термінологічної  лексики  комп’ютерної  галузі. Наведено  систему прийомів  стимулювання пізнавальних мотивів, подано методи, що відповідають комунікативно-діяльнісному підходу до вивчення фахової лексики. 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Лідія Володимирівна Кузьміна, Харківський національний університет радіоелектроніки
старший  викладач  кафедри українознавства Харківського  національного  університету  радіоелектроніки

Посилання

1. Пентилюк М. Розвиток української лінгводидактики в контексті державного стандарту базової і повної освіти в Україні / Марія Пентилюк // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. – Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2010. – Вип. 50. – С. 123 – 130.

2. Симоненко Т. Основні напрямки роботи над розвитком професійної комунікативної компетенції студентів філологічних факультетів / Тетяна Симоненко // Українська мова і література в школі. – 2005. – № 3. – С. 43 – 47.

3. Фасоля А. Портфоліо? Папка успіху? Навіщо вони нам? / Анатолій Басоля // Диво слово. – 2008. – № 5. – С. 20 – 23.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Кузьміна, Л. В. (2015). ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В ТЕХНІЧНОМУ ВНЗ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 88-95. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3710