МОДЕЛЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ФАХІВЦЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ УРАХУВАННЯ ВИМОГ ЩОДО ЯКОСТІ Й ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Ключові слова:
якість професійної підготовки, гранична індивідуальна ефективність професійної підготовки, економічна ефективність професійної підготовки, конкурентоспроможний фахівець
Анотація
В статті досліджено вимоги щодо якості й ефективності професійної підготовки фахівця. Визначено сутність поняття «конкурентоспроможний фахівець». Розглянуто структуру і зміст моделі конкурентоспроможного фахівця.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Вачевський М.В. Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійної компетенції: Монографія. – К.: ВД «Професіонал», 2005. – 364 с.
2. Гончаров С.М., Сапсай Г.І. Освітній маркетинг: Навчально-методичний посібник. – Рівне: НУВГП, 2010. – 252 с.
3. Каленюк І.С., Куклін О.В. Розвиток вищої освіти та економіка знань: Монографія. – К.: Знання, 2012. – 343 с. – (Сучасна наука).
4. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – 2-ге вид., стер. – К.: Знання, 2011. – 486 с. – (Вища освіта ХХІ ст.).
5. Куклін О. В. Економічні аспекти вищої освіти: Монографія. – К.: Знання України, 2008. – 331 с.
6. Чухрай Н., Гаврись Я., Гірна О. Кадри в маркетингу і логістиці: Монографія / За наук. ред. Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 228 с.
2. Гончаров С.М., Сапсай Г.І. Освітній маркетинг: Навчально-методичний посібник. – Рівне: НУВГП, 2010. – 252 с.
3. Каленюк І.С., Куклін О.В. Розвиток вищої освіти та економіка знань: Монографія. – К.: Знання, 2012. – 343 с. – (Сучасна наука).
4. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – 2-ге вид., стер. – К.: Знання, 2011. – 486 с. – (Вища освіта ХХІ ст.).
5. Куклін О. В. Економічні аспекти вищої освіти: Монографія. – К.: Знання України, 2008. – 331 с.
6. Чухрай Н., Гаврись Я., Гірна О. Кадри в маркетингу і логістиці: Монографія / За наук. ред. Н. Чухрай. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. – 228 с.
Опубліковано
2015-07-22
Цитовано
Як цитувати
Майковська, В. І. (2015). МОДЕЛЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО ФАХІВЦЯ ЯК РЕЗУЛЬТАТ УРАХУВАННЯ ВИМОГ ЩОДО ЯКОСТІ Й ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 132-137. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3641
Розділ
Статті