МОНІТОРИНГ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВНЗ

  • Ірина Петрівна Аннєнкова
Ключові слова: науково-дослідницька діяльність, моніторинг в освіті, моніторинг системи підготовки студентів до науково-дослідницької діяльності, система моніторингу.

Анотація

У  статті  розглядається моніторинг  як  засіб  управління  системою  підготовки  студентів  до  науково-дослідницької  діяльності  у вищому  навчальному  закладі. Розкрито  суть моніторингу  системи підготовки студентів до науково-дослідницької діяльності. Теоретично обґрунтовано базову модель  системи моніторингу. Висвітлено мету, об’єкти,  суб’єктів моніторингу  науково-дослідницької  діяльності студентів, комплекс моніторингових показників.

 

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Ірина Петрівна Аннєнкова

кандидат  педагогічних  наук,  доцент Одеський національний університет імені І.І. Мечникова.

Посилання

1. Андреев В.И. Проблемы педагогического мониторинга качества образования/ В.И.Андреев // Известия Российской Академии Наук. – № 1. – 2001. – С. 37.
2. Конева Л.С. Мониторинг качества образования: Учебное пособие/ Л.С. Конева. - Омск: Изд-во ОмГПУ, 2006.– 68 с.
3. Майоров А.Н. Мониторинг в образовании. Книга 1 /А.Н. Майоров. – Спб.: Издательство “Образование-Культура”, 1998. – 344 с.
4. Психолого-педагогический словарь для учителей и руководителей образовательных учреждений. – Ростов-на-Дону: “Феникс”, 1998. – 257 с.
5. Стефановская Т.А. Педагогика: наука и искусство / Т.А. Стефановская. - М.: Совершенство, 1998. – С. 18 (356 с.).
6. Реймерс Н.Ф. Природопользование. Словарь справочник / Н.Ф. Реймерс –М.: Мысль, 1990. – С. 637.
7. Шишов С.Е. Школа: мониторинг качества образования /С.Е. Шишов, В.А. Кальней. – М.: Педагогическое общество России, 2000. – 320 с.
Опубліковано
2015-09-04
Цитовано
Як цитувати
Аннєнкова, І. П. (2015). МОНІТОРИНГ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВНЗ. Наукові записки кафедри педагогіки, (25), 16-26. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3609