ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Євгенія Олегівна Пилипенко
Ключові слова: самоосвіта, готовність до самоосвітньої діяльності, професійне самовдосконалення, самовиховання, професійно-педагогічна культура.

Анотація

У статті досліджується готовність студентів до самоосвітньої діяльності  як  елемент  їх професійно-педагогічної  культури. Автором визначаються педагогічні умови формування готовності студентів до самоосвітньої діяльності.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Євгенія Олегівна Пилипенко

аспірант кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

 

Посилання

1. Айзенберг А.Я. Научно технический прогресс. – М.: Высшая школа, 1973. – 48 с.
2. Кузьмина М.Г. К вопросу о понятии «самообразование» // В сб. Формирование у учащихся стремления к самообразованию. – Волго-град: ВГПИ, 1976., С. 15-18.
3. Райский Б.Ф., Скаткин М.Н. Руководство самообразованием школьников. М: Просвещение, 1983. – 116 с.
4. Оконь О.В. Введение в общую дидактику /пер. с польского. М.: Высшая школа, 1990. – 382 с.
5. Шуклина Е.А. Технологии самообразования: социологический аспект. – М.: Обществ, науки и современность. № 5. 1999. – С. 140-151.
6. Коджаспирова Г.М. Культура профессионального самообразования педагога. – М.: Наука и жизнь, 2000. – 246 с.
7. Сериков Г.Н. Образование: аспекты системного отражения. Курган: Из-во Зауралье. 1997. – 464 с.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Пилипенко, Є. О. (2015). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ДО САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки кафедри педагогіки, (27), 138-144. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3569