ЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ДЛЯ ІХ УСПІШНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Максим Васильович Нечепоренко

Abstract

У статті розглядаються питання загальної педагогічної освіти, надаються докази необхідності одержання педагогічних знань майбутніми фахівцями  будь-якого профілю,  констатується необхідність  їх впровадження в навчально-виховний процес по кожній спеціальності, у кожному ВНЗі країни.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Максим Васильович Нечепоренко

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

References

1. Ващенко Г.Г. Виховний ідеал. – Полтава, 1994. – С. 18.
2. Ващенко Г.Г. Проект системи освіти в самостійній Україні. – Мюнхен, 1957. – С. 39.
3. Ушинський К.Д. Твори. У 6 т. – К., 1952 – 1955. – Т. 1. – С. 242.
4. Свелко М. «Современные дети» – Газета «Время» от 15.11.2011 г ., –с. 6.
5. Е. Белякова «Осторожно – психолог!» http://www.felicidad.ru/2011/12/
blog-post.html?mid=5414560
6. Пітер Ярроу, Марк Вейтс, Лора Паркер Роерден та ін. «Не смійся з мене», посібник для вчителя – Вид. «АКТА», 2011 р.
7. Остроградський М.В., Блум І.А. Роздуми про викладання. – «Пост-методика». – 1996. № 2.
8. Вернадский В.И. Перед грозой // Вернадский В.И. Публицистические статьи. – М., 1995 – с. 169.
9. Вернадский В.И. Задачи науки в связи с государственной политикой в России//Вернадский В.И. Начало и вечность жизни. – М.,1989. – с. 321.
10. Франко І. Факт до характеристики нашого шкільництва // Іван Франко. Педагогічні статті та висловлювання. – К.,1960. – с 102.
11. Беляев С.Б. Технологічна підготовка вчителя до інноваційної діяльності. ХНУ ім. В.Н. Каразіна, «Наукові записки кафедри педагогіки» вип. 23, – Харків 2010.
12. Ушинський К.Д. Твори у 6 т., 1952-1955 – Т. 1., – с. 44.
Published
2015-07-14
Cited
How to Cite
Нечепоренко, М. В. (2015). ЗНАЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ДЛЯ ІХ УСПІШНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 2(28), 140-145. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3538