МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ТЕХНІКИ В ШКОЛІ

  • Наталія Петрівна Мінько
Ключові слова: лекція, екскурсі, технічні задачі, проблемні задачі, технологічні задачі, проблемні ситуації.

Анотація

У статті проведено дослідження змісту та структури методичної підготовки майбутніх  вчителів  технологій. Визначені проблеми  організації навчання у вищих педагогічних  закладах та  запропоновані шляхи їх вирішення.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Наталія Петрівна Мінько

викладач кафедри професійної освіти та безпеки життєдіяльності Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка.

Посилання

1. Ковбаса Ю.М., Пригодій М.А. Методика ознайомлення студентів з ризик-орієнтованим підходом у курсі безпеки життєдіяльності // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. Випуск 67. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2009. – № 67. – С. 32-38.
2. Кудрявцев В.Т. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы / В.Т. Кудрявцев – М.: Знание, 1991.– 80 с.
3. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения / И.Я. Лернер. – М.: Педагогика, 1981 – 342 с.
4. Педагогика высшей школы: Учеб. пособие / Р.С. Пионова. – Минск.: Университетское, 2002. – 256 с.
5. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие / М.В. Була-нова-Топоркова. – Ростов н/Д: Феникс, 2002. – 544 с.
6. Пискун О.М. Форми та методи навчання основ дизайну майбутніх учителів технологій // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. Випуск 76. / Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів: ЧДПУ, 2010.– С. 68-72.
Опубліковано
2015-07-14
Цитовано
Як цитувати
Мінько, Н. П. (2015). МЕТОДИКА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ОСНОВ ТЕХНІКИ В ШКОЛІ. Наукові записки кафедри педагогіки, 2(28), 114-121. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3535